Το υβριδικό σύστημα της 330e αποτελείται από έναν 2λιτρο, 4κύλινδρο Twin Power Turbo βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 252 άλογα με 420 Nm ροπής

Αν είσαι προσεκτικός με το γκάζι όμως τότε μπορείς να απολαύσεις την ραφιναρισμένη λειτουργία του συστήματος και κυρίως την χαμηλή έως και μηδενική κατανάλωση

Κινητήρας: Σπορ επιδόσεις και μηδενική κατανάλωση!

23.546 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2018)

Το υβριδικό σύστημα της 330e αποτελείται από έναν 2λιτρο 4κύλινδρο Twin Power Turbo βενζινοκινητήρα με 184 ίππους και 290 Nm ροπής από τις 1.350-4.250 σ.α.λ. και από έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο τελευταίος είναι τοποθετηµένος μπροστά από το 8τάχυτο αυτόµατο κιβώτιο Steptronic και ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 88 ίππους (113 στην μεγαλύτερη 530e) και 250 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς είναι 252 άλογα και 420 Nm ροπής, τα οποία κινούν αποκλειστικά τους πίσω τροχούς. Ενέργεια στον ηλεκτροκινητήρα δίνει μια compact διαστάσεων μπαταρία ιόντων λιθίου 7,6 kWh (9,2 kWh στην 530e), που φορτίζει σε 3 ώρες και κάτι αν μιλάμε για κοινή οικιακή πρίζα ή σε 2 ώρες με το (έξτρα) wallbox της BMW. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 4 προγράμματα για να επιλέξει ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης (Eco Pro, Comfort, Sport και Sport+), ενώ για την ηλεκτρική λειτουργία υπάρχουν ακόμη 3: Auto eDrive (αυτόματη εναλλαγή συμβατικής και ηλεκτρικής λειτουργίας), Μax eDrive (έμφαση στην ηλεκτρική λειτουργία) και Save Battery (εξασφάλιση 50% της μπαταρίας με φόρτιση από τον κινητήρα αν είναι κάτω από αυτό το όριο η φόρτιση μπαταρίας). Αν αποφασίσεις πως δε σε ενδιαφέρει η οικονομία και πατήσεις βαθιά το γκάζι τότε οι επιδόσεις είναι εκρηκτικές: 0-100 σε 6,4 δλ, 60-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δλ και 80-120 χλμ./ώρα σε 4,2 δλ. Αν είσαι προσεκτικός με το γκάζι όμως τότε μπορείς να απολαύσεις την ραφιναρισμένη λειτουργία του συστήματος, την αίσθηση ελαστικότητας, την άμεση απόκριση και κυρίως τη χαμηλή (4,4-5,6 λτ./100 χλμ.) έως μηδενική κατανάλωση (καταφέραμε σε ευθεία και με προσοχή στο γκάζι πραγματική ηλεκτρική αυτονομία 33 χλμ.). Η μέση κατανάλωση της δοκιμής ήταν στα 6,1 λτ./100 χλμ, αλλά το τι κατανάλωση θα έχει ο καθένας εξαρτάται σε µεγάλο βαθµό από τις καθηµερινές µετακινήσεις του και ποιο µέρος απΆ αυτές µπορεί να καλυφθεί µε την ηλεκτροκίνηση. Η εκκίνηση γίνεται ηλεκτρικά και ανάλογα με τη φόρτιση διανύει συγκεκριμένη απόσταση με μηδενική κατανάλωση και μέχρι τα 120 χλμ./ώρα. Αν η μπαταρία «πέσει» στο 20% ή αν οδηγός ζητήσει όλη την ισχύ τότε ακαριαία εμπλέκεται και ο βενζινοκινητήρας. Μέσα στην πόλη και με γεμάτη μπαταρία καταφέραμε καταναλώσεις ακόμη και 2,3 λτ./100 χλμ.!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

PEIRAIOS LEASING
OPEL