Όμορφο το ταμπλό: ο κλιματισμός είναι πιο βαθιά τοποθετημένος αλλά εύκολα προσβάσιμος.
Eσωτερικό: Προσεγμένη ποιότητα & όμορφη σχεδίαση
146.772 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2020)
Το εσωτερικό του Eclipse Cross είναι ένα ισορροπημένο μείγμα από πολύ προσεγμένο επίπεδο ποιότητας αλλά και μιας ξεχωριστής και ελκυστικής ταυτότητας. Η οθόνη του infotainment είναι μικρότερη από οτι βλέπουμε τώρα τελευταία σε διάφορα μοντέλα και ενσωματώνεται πολύ αρμονικά στο σύνολο χωρίς να κυριαρχεί οπτικά. Σημαντικό στοιχείο η απόφαση της Mitsubishi να επιλέξει αντί για κάποιο πολυχειριστήριο να τοποθετήσει ένα touchpad ανάμεσα στις εμπρός θέσεις. Θυμίζει λίγο Lexus η λύση αυτή και, αν και θέλει κάποιο χρόνο εξοικείωσης, δεν έδειξε να έχει ιδιαίτερα μειονεκτήματα.
Η οθόνη είναι μικρή και δεν «σκεπάζει» οπτικά το σύνολο.
Ποιοτικά το σύνολο είναι πολύ καλό: τα υλικά είναι αρκετά μαλακά στο ταμπλό και έχουν μια πολυτελή εικόνα. Το δέσιμο μεταξύ τους είναι πολύ καλό ενώ έχει δωθεί προφανώς πολύ προσοχή και στο φινίρισμα ακόμα και σε μικρές λεπτομέρειες. Οι διακόπτες βρίσκονται γενικά σε γνώριμες θέσεις, ωστόσο δεν έχουν αποφευχθεί κάποια μικρά εργονομικά λάθη όπως η θέση της χειρολαβής στην πόρτα, η οποία εμποδίζει λίγο την επαφή με τους διακόπτες των παραθύρων.
Το αμαξι το αγορασα. 1) Εχει πραγματι την καλυτερη τιμη στην κατηγορια οχι μονο λογω 1500 κυβικων κι 163 ιππων αλλα διοτι εχει στανταρ το πακετο ενεργητικης ασφαλειας. Για να το παρεις αυτο στα αλλα θελεις 26 χιλιαρικα και πανω. 2) Ειναι απιστευτα γρηγορο και οικονομικο. Μου καιει απο 6,9 εως 7,5 λιτρα στο βενζιναδικο. Κανω δηλ 800 χιλιομετρα με ενα ρεζερβουαρ.Μικτη διαδρομη Αθηνα και εθνικη οδο. Εαν πηγαινεις μεχρι 100χλμ/ωρα η καταναλωση ειναι κατω απο 6 λιτρα. 3) Στο χωρο αποσκευων η Μιτσουμπιση μετρά μεχρι την εταζερα. Αλλοι κατασκευαστες μεχρι την οροφη. Αρα ειναι μεγαλυτερος απο την επισημη μετρηση. Πχ στο Α160 που ειχα πριν, ειχε 400 λιτρα πορτ παγκαζ αλλα δεν ειχε βαθος καθολου οποτε δεν χωραγε πραγματα για 2 μωρα. Με το Μιτσουμπισι όμως χωρανε τα παντα ευκολα γιατι εχει μεγαλο υψος και βαθος. Τα καθισματα τα εχω τερμα πισω και η καμπινα ειναι αιστευτα ανετη. Στο εξωτερικο εχω δει σε δοκιμες το κιτ επεκτασης του πορτ παγκαζ που καταργει το 2ο παγκαζ και κερδιζεις 81 λιτρα δηλ εχεις απο 531 μεγιστο εως 450λιτρα ελαχιστο. Κοστιζει 120 ευρω ειδα πχ στην Τσεχια, αλλα θα μπορουσα ευκολα να ξεβιδωσω το 2ο παγκαζ και να βαλω μονος μου μια μοκετα με 10 ευρω. Δειτε φωτο. 4) Ενοχλει ο θορυβος με ανοιχτα παραθυρα απο τα 120 χλμ/ωρα και πάνω (όμως και αλλοι φιλοι με SUV αναφερουν το ιδιο) και οσον αφορα το πισω μερος το διπλο παραθυρο ειναι χαμηλο και βοηθα στο παρκαρισμα, ενω με τις φαρδιες κολώνες ελυσα το προβλημα με τα κυρτα καθρεπτακια που καταργουν την τυφλη γωνια με κοστος 2 ευρω. 5) Η αναρτηση του ειναι ανετη εχει πολυ μεγαλη διαδρομη δεν φοβαται λακουβες ειναι πραγματι αμαξι ικανο για εκτος δρομου κινηση 6) Το πρωτο σερβις μου κοστισε στην επισημη αντιπροσωπια 99ευρω. Χρειαζεται σερβις καθε 20.000χλμ. Ειμαι παρα πολυ ικανοποιημενος με το Mitsoubishi Eclipse cross.
Αν και δεν είμαι οπαδός των SUV ιδιαίτερα αυτών που δεν έχουν τετρακίνηση, νομίζω πως το συγκεκριμένο έχει την καλύτερη σχέση τιμίας αξίας και αξιοπιστίας.Οταν κάποια αλλά τρικύλινδρα κοστίζουν 25000€ plus νομίζω ότι αποτελεί ευκαιρία.Τώρα για τη σχεδίαση του είναι θέμα γούστου.Αντικειμενικά είναι πολύ καλό και αξιόπιστο.Νομίζω όμως ότι αναμένεται το face lifting οπότε αξίζει κανείς να το περιμένει ,αν η τιμή παραμείνει στα ίδια επίπεδα.
Μη τα θέλουμε και όλα δικά μας, το αυτοκίνητο είναι Γιαπωνέζικο από την Ιαπωνία..τα τέλη δεν είναι απαγορευτικά για να γίνουν αποτρεπτικά για την απόκτηση του αυτοκίνητου. Αλλωστε γι αυτο εχει και προσιτή τιμή αγοράς, Τα αλλα αυτοκίνητα από την Ιαπωνία όπως πχ τα Σουμπαρου είναι πολύ ακριβότερα..Μη ξεχναμε την ανεξαρτητη πισω αναρτηση που τελευταια δεν την βλέπουμε. Επίσης παρομοια τέλη εχει και η αειθαλής και παντα αξεπεραστη Τζιουλεττα, εάν θελπυμε κατι ευρωπαικο για να μεινουν και τα χρηματα μας στην Ευρώπη μας..
Πολυ καλη παρουσιαση. Μια μικρη διορθωση [μιας και εχω διαβασει παρα πολυ για το συγκεκριμενο αυτοκινητο]: ο χωρος αποσκευων ειναι κοντα στα 340λιτρα. Τα 448 που αναφερετε ειναι με τα καθισματα τερμα μπροστα [εκει οπου ο ενηλικας δεν θα βολευτει-μονο μικρα παιδια]. Αλλα η εταζερα αφαιρειται & αποθηκευεται ευκολα, οποτε ευκολα διαχειρισιμος ο εξτρα χωρος.
Για τα τέλη κυκλοφορίας ούτε λόγος.Τα 279,00 € που πρέπει κάθε χρόνο να καταβάλλει ο ιδιοκτήτης είναι πολλά για την εποχή μας όταν πρόκειται μάλιστα για καινούριο αυτοκίνητο, και καλό είναι να το γνωρίζει ο κάθε υποψήφιος πρίν την αγορά του αυτοκινήτου.
Το αμαξι το αγορασα. 1) Εχει πραγματι την καλυτερη τιμη στην κατηγορια οχι μονο λογω 1500 κυβικων κι 163 ιππων αλλα διοτι εχει στανταρ το πακετο ενεργητικης ασφαλειας. Για να το παρεις αυτο στα αλλα θελεις 26 χιλιαρικα και πανω. 2) Ειναι απιστευτα γρηγορο και οικονομικο. Μου καιει απο 6,9 εως 7,5 λιτρα στο βενζιναδικο. Κανω δηλ 800 χιλιομετρα με ενα ρεζερβουαρ.Μικτη διαδρομη Αθηνα και εθνικη οδο. Εαν πηγαινεις μεχρι 100χλμ/ωρα η καταναλωση ειναι κατω απο 6 λιτρα. 3) Στο χωρο αποσκευων η Μιτσουμπιση μετρά μεχρι την εταζερα. Αλλοι κατασκευαστες μεχρι την οροφη. Αρα ειναι μεγαλυτερος απο την επισημη μετρηση. Πχ στο Α160 που ειχα πριν, ειχε 400 λιτρα πορτ παγκαζ αλλα δεν ειχε βαθος καθολου οποτε δεν χωραγε πραγματα για 2 μωρα. Με το Μιτσουμπισι όμως χωρανε τα παντα ευκολα γιατι εχει μεγαλο υψος και βαθος. Τα καθισματα τα εχω τερμα πισω και η καμπινα ειναι αιστευτα ανετη. Στο εξωτερικο εχω δει σε δοκιμες το κιτ επεκτασης του πορτ παγκαζ που καταργει το 2ο παγκαζ και κερδιζεις 81 λιτρα δηλ εχεις απο 531 μεγιστο εως 450λιτρα ελαχιστο. Κοστιζει 120 ευρω ειδα πχ στην Τσεχια, αλλα θα μπορουσα ευκολα να ξεβιδωσω το 2ο παγκαζ και να βαλω μονος μου μια μοκετα με 10 ευρω. Δειτε φωτο. 4) Ενοχλει ο θορυβος με ανοιχτα παραθυρα απο τα 120 χλμ/ωρα και πάνω (όμως και αλλοι φιλοι με SUV αναφερουν το ιδιο) και οσον αφορα το πισω μερος το διπλο παραθυρο ειναι χαμηλο και βοηθα στο παρκαρισμα, ενω με τις φαρδιες κολώνες ελυσα το προβλημα με τα κυρτα καθρεπτακια που καταργουν την τυφλη γωνια με κοστος 2 ευρω. 5) Η αναρτηση του ειναι ανετη εχει πολυ μεγαλη διαδρομη δεν φοβαται λακουβες ειναι πραγματι αμαξι ικανο για εκτος δρομου κινηση 6) Το πρωτο σερβις μου κοστισε στην επισημη αντιπροσωπια 99ευρω. Χρειαζεται σερβις καθε 20.000χλμ. Ειμαι παρα πολυ ικανοποιημενος με το Mitsoubishi Eclipse cross.
Αν και δεν είμαι οπαδός των SUV ιδιαίτερα αυτών που δεν έχουν τετρακίνηση, νομίζω πως το συγκεκριμένο έχει την καλύτερη σχέση τιμίας αξίας και αξιοπιστίας.Οταν κάποια αλλά τρικύλινδρα κοστίζουν 25000€ plus νομίζω ότι αποτελεί ευκαιρία.Τώρα για τη σχεδίαση του είναι θέμα γούστου.Αντικειμενικά είναι πολύ καλό και αξιόπιστο.Νομίζω όμως ότι αναμένεται το face lifting οπότε αξίζει κανείς να το περιμένει ,αν η τιμή παραμείνει στα ίδια επίπεδα.
Μη τα θέλουμε και όλα δικά μας, το αυτοκίνητο είναι Γιαπωνέζικο από την Ιαπωνία..τα τέλη δεν είναι απαγορευτικά για να γίνουν αποτρεπτικά για την απόκτηση του αυτοκίνητου. Αλλωστε γι αυτο εχει και προσιτή τιμή αγοράς, Τα αλλα αυτοκίνητα από την Ιαπωνία όπως πχ τα Σουμπαρου είναι πολύ ακριβότερα..Μη ξεχναμε την ανεξαρτητη πισω αναρτηση που τελευταια δεν την βλέπουμε. Επίσης παρομοια τέλη εχει και η αειθαλής και παντα αξεπεραστη Τζιουλεττα, εάν θελπυμε κατι ευρωπαικο για να μεινουν και τα χρηματα μας στην Ευρώπη μας..
Πολυ καλη παρουσιαση. Μια μικρη διορθωση [μιας και εχω διαβασει παρα πολυ για το συγκεκριμενο αυτοκινητο]: ο χωρος αποσκευων ειναι κοντα στα 340λιτρα. Τα 448 που αναφερετε ειναι με τα καθισματα τερμα μπροστα [εκει οπου ο ενηλικας δεν θα βολευτει-μονο μικρα παιδια]. Αλλα η εταζερα αφαιρειται & αποθηκευεται ευκολα, οποτε ευκολα διαχειρισιμος ο εξτρα χωρος.
Για τα τέλη κυκλοφορίας ούτε λόγος.Τα 279,00 € που πρέπει κάθε χρόνο να καταβάλλει ο ιδιοκτήτης είναι πολλά για την εποχή μας όταν πρόκειται μάλιστα για καινούριο αυτοκίνητο, και καλό είναι να το γνωρίζει ο κάθε υποψήφιος πρίν την αγορά του αυτοκινήτου.