3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Σταθερό, με καλά αποθέματα πρόσφυσης και ικανοποιητική ουδετερότητα έδειξε να είναι το νέο Crossover της Mitsubishi.
Στο δρόμο: Ουδέτερη συμπεριφορά με πρώτο στόχο την άνεση
142.911 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2020)
Στο κάθισμα του Eclipse Cross βολεύεσαι εύκολα και έχεις το τιμόνι σε καλή απόσταση όπως –ακόμα περισσότερο- τον επιλογέα στο δεξί σου χέρι χάρη στο ψηλό του στέλεχος. Η ορατότητα ευθεία προς τα πίσω είναι καλή παρά την οριζόντια διχοτόμηση του παρμπρίζ ωστόσο οι πίσω κολώνες είναι αρκετά πλατιές και απαιτούν κάποια έξτρα προσοχή στους ελιγμούς με την όπισθεν (η κάμερα οπισθοπορείας είναι έξτρα).
Το μοτέρ σχεδόν δεν ακούγεται ότι έχει πάρει μπρος, ωστόσο η ζωντάνια που σου μεταδίδει αμέσως μετά σε βάζει σχετικά γρήγορα σε μια διάθεση να ανακαλύψεις αν το νέο crossover της Mitsubishi μπορεί να είναι κάτι περισσότερο από απλώς άνετο. Διότι όντως είναι άνετο και το δείχνει κατευθείαν ότι περνάει πάνω από τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να ταλαιπωρεί τους επιβάτες, κι ας μην είναι εντελώς αθόρυβη κάποιες φορές η διαδικασία αυτή. Με δεδομένη πάντως την αίσθηση μαλακής ρύθμισης στην ανάρτηση που έχεις εισπράξει από σχετικά νωρίς, αντιμετωπίζεις ως μια ευχάριστη έκπληξη τόσο το γεγονός ότι οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι ιδιαίτερα έντονες όσο και την επακόλουθη διαπίστωση ότι το Eclipse προσεγγίζει τις ελικοειδείς διαδρομές με μια έξτρα δόση αυτοπεποίθησης. Ο καλός και πλούσιος σε απόδοση κινητήρας έρχεται εδώ να σου βάλει «φιτιλιές» να πιέσεις κι άλλο, ωστόσο οι περιορισμοί αρχίζουν να μπαίνουν κυρίως από το τιμόνι, το οποίο είναι τεχνητά βαρύ σε αίσθηση αλλά κυρίως κάπως άνευρο και ασαφές σε πληροφόρηση στη θέση της ευθείας και στις πρώτες μοίρες περιστροφής γύρω από αυτήν. Ισχυρά και τα φρένα, έβγαλαν μια πολύ καλή απόσταση ακινητοποίησης στο χώρο των μετρήσεων.
Πρέπει να σημειωθεί επίσης, ότι παρόλο που πρόκειται για δικίνητο όχημα, η εξόρμηση σε εκτός δρόμου διαδρομές έδειξε να είναι παιχνιδάκι. Η ανάρτηση εδώ δείχνει να δουλεύει ιδιαίτερα καλά και έμοιασε να μπορεί να δεχτεί αρκετή ταλαιπωρία, ανάλογα και με το είδος της διαδρομής. Το DNA βλέπετε, δεν κρύβεται…
Συνολικά, το Eclipse Cross έδειξε να τιμά τον πολύπλευρο χαρακτήρα που υπόσχεται εξΆορισμού ένα crossover και προσπαθεί να κάνει πολλά πράγματα μαζί: καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο αντάξια του κεφάτου κινητήρα, άνεση εντός και εκτός πόλης αλλά και ευκολία χρήσης σε χωμάτινο τερέν. Το αποτέλεσμα είναι σίγουρα θετικό.
To Eclipse Cross σου δίνει την αίσθηση ότι έχει διαρκώς στο πίσω μέρος του «κεφαλιού του» και την εκτός δρόμου κίνηση: πατάει εύκολα χώμα, όπου αποδεικνύεται πολύ ευχάριστο κι ας μην έχει τετρακίνηση.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το μοτέρ σχεδόν δεν ακούγεται ότι έχει πάρει μπρος, ωστόσο η ζωντάνια που σου μεταδίδει αμέσως μετά σε βάζει σχετικά γρήγορα σε μια διάθεση να ανακαλύψεις αν το νέο crossover της Mitsubishi μπορεί να είναι κάτι περισσότερο από απλώς άνετο. Διότι όντως είναι άνετο και το δείχνει κατευθείαν ότι περνάει πάνω από τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να ταλαιπωρεί τους επιβάτες, κι ας μην είναι εντελώς αθόρυβη κάποιες φορές η διαδικασία αυτή. Με δεδομένη πάντως την αίσθηση μαλακής ρύθμισης στην ανάρτηση που έχεις εισπράξει από σχετικά νωρίς, αντιμετωπίζεις ως μια ευχάριστη έκπληξη τόσο το γεγονός ότι οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι ιδιαίτερα έντονες όσο και την επακόλουθη διαπίστωση ότι το Eclipse προσεγγίζει τις ελικοειδείς διαδρομές με μια έξτρα δόση αυτοπεποίθησης. Ο καλός και πλούσιος σε απόδοση κινητήρας έρχεται εδώ να σου βάλει «φιτιλιές» να πιέσεις κι άλλο, ωστόσο οι περιορισμοί αρχίζουν να μπαίνουν κυρίως από το τιμόνι, το οποίο είναι τεχνητά βαρύ σε αίσθηση αλλά κυρίως κάπως άνευρο και ασαφές σε πληροφόρηση στη θέση της ευθείας και στις πρώτες μοίρες περιστροφής γύρω από αυτήν. Ισχυρά και τα φρένα, έβγαλαν μια πολύ καλή απόσταση ακινητοποίησης στο χώρο των μετρήσεων.
Πρέπει να σημειωθεί επίσης, ότι παρόλο που πρόκειται για δικίνητο όχημα, η εξόρμηση σε εκτός δρόμου διαδρομές έδειξε να είναι παιχνιδάκι. Η ανάρτηση εδώ δείχνει να δουλεύει ιδιαίτερα καλά και έμοιασε να μπορεί να δεχτεί αρκετή ταλαιπωρία, ανάλογα και με το είδος της διαδρομής. Το DNA βλέπετε, δεν κρύβεται…
Συνολικά, το Eclipse Cross έδειξε να τιμά τον πολύπλευρο χαρακτήρα που υπόσχεται εξΆορισμού ένα crossover και προσπαθεί να κάνει πολλά πράγματα μαζί: καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο αντάξια του κεφάτου κινητήρα, άνεση εντός και εκτός πόλης αλλά και ευκολία χρήσης σε χωμάτινο τερέν. Το αποτέλεσμα είναι σίγουρα θετικό.
Το αμαξι το αγορασα. 1) Εχει πραγματι την καλυτερη τιμη στην κατηγορια οχι μονο λογω 1500 κυβικων κι 163 ιππων αλλα διοτι εχει στανταρ το πακετο ενεργητικης ασφαλειας. Για να το παρεις αυτο στα αλλα θελεις 26 χιλιαρικα και πανω. 2) Ειναι απιστευτα γρηγορο και οικονομικο. Μου καιει απο 6,9 εως 7,5 λιτρα στο βενζιναδικο. Κανω δηλ 800 χιλιομετρα με ενα ρεζερβουαρ.Μικτη διαδρομη Αθηνα και εθνικη οδο. Εαν πηγαινεις μεχρι 100χλμ/ωρα η καταναλωση ειναι κατω απο 6 λιτρα. 3) Στο χωρο αποσκευων η Μιτσουμπιση μετρά μεχρι την εταζερα. Αλλοι κατασκευαστες μεχρι την οροφη. Αρα ειναι μεγαλυτερος απο την επισημη μετρηση. Πχ στο Α160 που ειχα πριν, ειχε 400 λιτρα πορτ παγκαζ αλλα δεν ειχε βαθος καθολου οποτε δεν χωραγε πραγματα για 2 μωρα. Με το Μιτσουμπισι όμως χωρανε τα παντα ευκολα γιατι εχει μεγαλο υψος και βαθος. Τα καθισματα τα εχω τερμα πισω και η καμπινα ειναι αιστευτα ανετη. Στο εξωτερικο εχω δει σε δοκιμες το κιτ επεκτασης του πορτ παγκαζ που καταργει το 2ο παγκαζ και κερδιζεις 81 λιτρα δηλ εχεις απο 531 μεγιστο εως 450λιτρα ελαχιστο. Κοστιζει 120 ευρω ειδα πχ στην Τσεχια, αλλα θα μπορουσα ευκολα να ξεβιδωσω το 2ο παγκαζ και να βαλω μονος μου μια μοκετα με 10 ευρω. Δειτε φωτο. 4) Ενοχλει ο θορυβος με ανοιχτα παραθυρα απο τα 120 χλμ/ωρα και πάνω (όμως και αλλοι φιλοι με SUV αναφερουν το ιδιο) και οσον αφορα το πισω μερος το διπλο παραθυρο ειναι χαμηλο και βοηθα στο παρκαρισμα, ενω με τις φαρδιες κολώνες ελυσα το προβλημα με τα κυρτα καθρεπτακια που καταργουν την τυφλη γωνια με κοστος 2 ευρω. 5) Η αναρτηση του ειναι ανετη εχει πολυ μεγαλη διαδρομη δεν φοβαται λακουβες ειναι πραγματι αμαξι ικανο για εκτος δρομου κινηση 6) Το πρωτο σερβις μου κοστισε στην επισημη αντιπροσωπια 99ευρω. Χρειαζεται σερβις καθε 20.000χλμ. Ειμαι παρα πολυ ικανοποιημενος με το Mitsoubishi Eclipse cross.
Αν και δεν είμαι οπαδός των SUV ιδιαίτερα αυτών που δεν έχουν τετρακίνηση, νομίζω πως το συγκεκριμένο έχει την καλύτερη σχέση τιμίας αξίας και αξιοπιστίας.Οταν κάποια αλλά τρικύλινδρα κοστίζουν 25000€ plus νομίζω ότι αποτελεί ευκαιρία.Τώρα για τη σχεδίαση του είναι θέμα γούστου.Αντικειμενικά είναι πολύ καλό και αξιόπιστο.Νομίζω όμως ότι αναμένεται το face lifting οπότε αξίζει κανείς να το περιμένει ,αν η τιμή παραμείνει στα ίδια επίπεδα.
Μη τα θέλουμε και όλα δικά μας, το αυτοκίνητο είναι Γιαπωνέζικο από την Ιαπωνία..τα τέλη δεν είναι απαγορευτικά για να γίνουν αποτρεπτικά για την απόκτηση του αυτοκίνητου. Αλλωστε γι αυτο εχει και προσιτή τιμή αγοράς, Τα αλλα αυτοκίνητα από την Ιαπωνία όπως πχ τα Σουμπαρου είναι πολύ ακριβότερα..Μη ξεχναμε την ανεξαρτητη πισω αναρτηση που τελευταια δεν την βλέπουμε. Επίσης παρομοια τέλη εχει και η αειθαλής και παντα αξεπεραστη Τζιουλεττα, εάν θελπυμε κατι ευρωπαικο για να μεινουν και τα χρηματα μας στην Ευρώπη μας..
Πολυ καλη παρουσιαση. Μια μικρη διορθωση [μιας και εχω διαβασει παρα πολυ για το συγκεκριμενο αυτοκινητο]: ο χωρος αποσκευων ειναι κοντα στα 340λιτρα. Τα 448 που αναφερετε ειναι με τα καθισματα τερμα μπροστα [εκει οπου ο ενηλικας δεν θα βολευτει-μονο μικρα παιδια]. Αλλα η εταζερα αφαιρειται & αποθηκευεται ευκολα, οποτε ευκολα διαχειρισιμος ο εξτρα χωρος.
Για τα τέλη κυκλοφορίας ούτε λόγος.Τα 279,00 € που πρέπει κάθε χρόνο να καταβάλλει ο ιδιοκτήτης είναι πολλά για την εποχή μας όταν πρόκειται μάλιστα για καινούριο αυτοκίνητο, και καλό είναι να το γνωρίζει ο κάθε υποψήφιος πρίν την αγορά του αυτοκινήτου.