Σταθερό, με καλά αποθέματα πρόσφυσης και ικανοποιητική ουδετερότητα έδειξε να είναι το νέο Crossover της Mitsubishi.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σταθερό, με καλά αποθέματα πρόσφυσης και ικανοποιητική ουδετερότητα έδειξε να είναι το νέο Crossover της Mitsubishi.

Στο δρόμο: Ουδέτερη συμπεριφορά με πρώτο στόχο την άνεση

142.911 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2020)

Στο κάθισμα του Eclipse Cross βολεύεσαι εύκολα και έχεις το τιμόνι σε καλή απόσταση όπως –ακόμα περισσότερο- τον επιλογέα στο δεξί σου χέρι χάρη στο ψηλό του στέλεχος. Η ορατότητα ευθεία προς τα πίσω είναι καλή παρά την οριζόντια διχοτόμηση του παρμπρίζ ωστόσο οι πίσω κολώνες είναι αρκετά πλατιές και απαιτούν κάποια έξτρα προσοχή στους ελιγμούς με την όπισθεν (η κάμερα οπισθοπορείας είναι έξτρα). 

To Eclipse Cross σου δίνει την αίσθηση ότι έχει διαρκώς στο πίσω μέρος του «κεφαλιού του» και την εκτός δρόμου κίνηση: πατάει εύκολα χώμα, όπου αποδεικνύεται πολύ ευχάριστο κι ας μην έχει τετρακίνηση.

To Eclipse Cross σου δίνει την αίσθηση ότι έχει διαρκώς στο πίσω μέρος του «κεφαλιού του» και την εκτός δρόμου κίνηση: πατάει εύκολα χώμα, όπου αποδεικνύεται πολύ ευχάριστο κι ας μην έχει τετρακίνηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το μοτέρ σχεδόν δεν ακούγεται ότι έχει πάρει μπρος, ωστόσο η ζωντάνια που σου μεταδίδει αμέσως μετά σε βάζει σχετικά γρήγορα σε μια διάθεση να ανακαλύψεις αν το νέο crossover της Mitsubishi μπορεί να είναι κάτι περισσότερο από απλώς άνετο. Διότι όντως είναι άνετο και το δείχνει κατευθείαν ότι περνάει πάνω από τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να ταλαιπωρεί τους επιβάτες, κι ας μην είναι εντελώς αθόρυβη κάποιες φορές η διαδικασία αυτή. Με δεδομένη πάντως την αίσθηση μαλακής ρύθμισης στην ανάρτηση που έχεις εισπράξει από σχετικά νωρίς, αντιμετωπίζεις ως μια ευχάριστη έκπληξη τόσο το γεγονός ότι οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι ιδιαίτερα έντονες όσο και την επακόλουθη διαπίστωση ότι το Eclipse προσεγγίζει τις ελικοειδείς διαδρομές με μια έξτρα δόση αυτοπεποίθησης. Ο καλός και πλούσιος σε απόδοση κινητήρας έρχεται εδώ να σου βάλει «φιτιλιές» να πιέσεις κι άλλο, ωστόσο οι περιορισμοί αρχίζουν να μπαίνουν κυρίως από το τιμόνι, το οποίο είναι τεχνητά βαρύ σε αίσθηση αλλά κυρίως κάπως άνευρο και ασαφές σε πληροφόρηση στη θέση της ευθείας και στις πρώτες μοίρες περιστροφής γύρω από αυτήν. Ισχυρά και τα φρένα, έβγαλαν μια πολύ καλή απόσταση ακινητοποίησης στο χώρο των μετρήσεων. 

Πρέπει να σημειωθεί επίσης, ότι παρόλο που πρόκειται για δικίνητο όχημα, η εξόρμηση σε εκτός δρόμου διαδρομές έδειξε να είναι παιχνιδάκι. Η ανάρτηση εδώ δείχνει να δουλεύει ιδιαίτερα καλά και έμοιασε να μπορεί να δεχτεί αρκετή ταλαιπωρία, ανάλογα και με το είδος της διαδρομής. Το DNA βλέπετε, δεν κρύβεται… 

Συνολικά, το Eclipse Cross έδειξε να τιμά τον πολύπλευρο χαρακτήρα που υπόσχεται εξΆορισμού ένα crossover και προσπαθεί να κάνει πολλά πράγματα μαζί: καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο αντάξια του κεφάτου κινητήρα, άνεση εντός και εκτός πόλης αλλά και ευκολία χρήσης σε χωμάτινο τερέν. Το αποτέλεσμα είναι σίγουρα θετικό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw