Στο δρόμο: Γρήγορο, ήσυχο και συνολικά ευχάριστο

5.886 Επισκέψεις στο άρθρο (22/4/2024)
Η απουσίας θορύβων από το μηχανοστάσιο και η καλή δουλειά στην ηχομόνωση της καμπίνας από την κύλιση και τον αέρα, εξασφαλίζουν ξεκούραστα ταξίδια και ηρεμία στην αστική καθημερινότητα.

Η απουσίας θορύβων από το μηχανοστάσιο και η καλή δουλειά στην ηχομόνωση της καμπίνας από την κύλιση και τον αέρα, εξασφαλίζουν ξεκούραστα ταξίδια και ηρεμία στην αστική καθημερινότητα.

Η ηλεκτροκίνηση -όπως πια γνωρίζουμε- εξασφαλίζει άκοπες επιταχύνσεις και παράλληλα αθόρυβες. Στην περίπτωση του Ariya δε, το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό όσον αφορά τα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα γιατί ο θόρυβος που περνάει στην καμπίνα είναι ελάχιστος. Μας έκανε εντύπωση η ησυχία στα 120 χλμ./ώρα, αλλά και το ότι η ησυχία συνεχίζεται ακόμη και μέχρι τα 160 χλμ./ώρα.  Ο αεροδυναμικός θόρυβος από τους καθρέπτες (που συνήθως ακούγονται) είναι ελάχιστος, το ίδιο και αυτός από την κύλιση, και έτσι το μόνο που ακούγεται είναι το «μπιπ» όταν υπερβαίνεις τα 140 χλμ./ώρα. Δεν είναι υπερβολή ότι εδώ το Ariya δείχνει ένα premium πρόσωπο.


Από εκεί και πέρα η ανάρτηση (με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω) κάνει πολύ καλά τη δουλειά της ως προς την απόσβεση των ανωμαλιών και μόνο σε κατσαρό ανάγλυφο θα νιώσεις το βάρος, ενώ συνεπικουρικά με το καλό σύστημα διεύθυνσης (βελτιωμένο συγκριτικά με του LEAF) διαμορφώνει ένα ενδιαφέρον οδηγικά SUV. Αρκεί φυσικά και ο οδηγός να μην προβαίνει σε ακρότητες, καθώς με κίνηση στους μπροστά τροχούς και με μάζα 2 τόνων η υποστροφική τάση είναι αναμενόμενη και θα δεις το ESP να δουλεύει πιο έντονα. Πάντως σημειώστε πως τα πράγματα αναμένεται να είναι σαφώς καλύτερα στην 4κίνητη έκδοση του.

Τέλος, στα συν της οδηγικής μας αξιολόγηση πρέπει να προσμετρήσουμε την ψηλή θέση οδήγησης (σ.σ. νιώθεις ότι οδηγάς SUV), αλλά και τη λειτουργία ανάκτησης της ενέργειας στο e-pedal ή την αίσθηση του πεντάλ όταν οδηγείς με αυτό απενεργοποιημένο. Προσωπικά επιλέξαμε το δεύτερο γιατί θύμιζε κανονικό αυτοκίνητο.

 

Σελίδα 1Δοκιμή: Nissan Ariya, το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Nissan
Σελίδα 2Σχεδίαση: Αεροδυναμική σχεδίαση με δυναμικό μπροστινό
Σελίδα 3Εσωτερικό: Με hi-tech premium αύρα και φουλ πρακτικό
Σελίδα 4Κινητήρας: Μεγάλη αυτονομία και απαλό γκάζι
Σελίδα 5Στο δρόμο: Γρήγορο, ήσυχο και συνολικά ευχάριστο
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
test center