Δοκιμή: Το υβριδικό plug-in Peugeot 408 με 225 άλογα
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Το υβριδικό plug-in Peugeot 408 με 225 άλογα

34.248 Επισκέψεις στο άρθρο (1/10/2023)

- Design-άτο με «μαγιά» από κούρσα και από SUV.
- Στην καθημερινότητα πάει μόνο με ρεύμα για 50 χλμ.
- Προσπερνά για πλάκα και έχει φρένα-άγκυρες.
- Από 536 λτ. έπεσε στα 471 το πορτ-μπαγκάζ λόγω μπαταρίας.

Το ισχυρότερο 408 καίει λιγότερο από το… 208 diesel

Το φαντεζί οικογενειακό 408 ήρθε για να βάλει την Peugeot στο δρόμο της… διαφορετικότητας όντας ένα μοντέλο με premium βλέψεις, αλλά και πολλαπλούς ρόλους: Στέισον με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και ξεχωριστό στυλ, που προκύπτει από τους κουπέ υπαινιγμούς του όλου συνόλου. Παράλληλα, το 408 είναι το πρώτο Peugeot της νέας εποχής χωρίς χειροκίνητο κιβώτιο και χωρίς diesel κινητήρα, αφού είναι διαθέσιμο μόνο σε έκδοση βενζίνης με 130 άλογα ή plug-in υβριδικό με 180 ή 225 άλογα. Μετά τη δοκιμή του αμιγώς βενζινοκίνητου Peugeot 408, επανερχόμαστε με την αξιολόγηση της «καλής» Plug-in υβριδικής έκδοσης, που είναι η ισχυρότερη, αλλά φυσικά και η ακριβότερη στη γκάμα του μοντέλου.


Η σχεδίαση του Peugeot 408 εκτός από εντυπωσιακή είναι και εξαιρετικά αεροδυναμική. Έτσι όταν κινείται δεν παρατηρείς σχεδόν καθόλου αεροδυναμικό θόρυβο.

Η σχεδίαση του Peugeot 408 εκτός από εντυπωσιακή είναι και εξαιρετικά αεροδυναμική. Έτσι όταν κινείται δεν παρατηρείς σχεδόν καθόλου αεροδυναμικό θόρυβο.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Hyundai
OPEL