Τα υλικά στο πάνω μέρος του ταμπλό έχουν μαλακή υφή και ικανοποιούν με την ποιότητα και τη συναρμογή τους.
Περνώντας τώρα στο εσωτερικό του νέου Elroq, θα συναντήσουμε μια πανομοιότυπη διάταξη με αυτή του Enyaq. Δηλαδή ένα minimal διάκοσμο με μικρό, αλλά ευδιάκριτο πίνακα οργάνων και μια στάνταρ αιωρούμενη οθόνη αφής 13 ιντσών, ψηλά στο κέντρο του ταμπλό. Τα υλικά στο πάνω μέρος του ταμπλό έχουν μαλακή υφή και ικανοποιούν με την ποιότητα και τη συναρμογή τους, ενώ ανάλογα της έκδοσης υπάρχουν και διαφορετικές επενδύσεις. Βέβαια στα πιο χαμηλά σημεία έχουν επιλεχθεί πιο λιτά υλικά, ενώ στη Sportline έκδοση της δοκιμής μας υπάρχουν φαντεζί λεπτομέρειες όπως οι πορτοκαλί ζώνες.
Από εκεί και έπειτα, η εργονομία και η πρακτικότητα, στοιχεία για τα οποία φημίζεται άλλωστε η τσέχικη φίρμα, εκφράζεται τόσο μέσα από τα φυσικά κουμπιά που οδηγούν στις βασικές λειτουργίες χωρίς να αποσπούν την προσοχή του οδηγού, όσο και από τις θήκες για μικροαντικείμενα και τις έξυπνες επιλογές αποθήκευσης συνολικής χωρητικότητας 48 λίτρων. Παρόλα αυτά, θα θέλαμε φαρδύτερες τις θήκες για τα smartphone οδηγού-συνοδηγού, καθώς για παράδειγμα δεν χωρούν αρμονικά δύο συσκευές 6,7 ιντσών (iPhone Pro Max).