ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Είναι άνετο, έχει πολύ καλές επιδόσεις και αυτονομία 460 χλμ.

 Σχολιάστε 
1.838 Επισκέψεις στο άρθρο (19/6/2025)
Το Elroq έχει κύκλο στροφής μόλις 9,3 μέτρα, όσο δηλαδή και το ηλεκτρικό Fiat 500, με αποτέλεσμα να παρκάρει και να κάνει μανούβρες με περίσσια ευκολία.
4 Φωτογραφίες »

Το Elroq έχει κύκλο στροφής μόλις 9,3 μέτρα, όσο δηλαδή και το ηλεκτρικό Fiat 500, με αποτέλεσμα να παρκάρει και να κάνει μανούβρες με περίσσια ευκολία.

Το Elroq της δοκιμής μας αποτελεί την κορυφαία έκδοση της γκάμας με 286 ίππους και 545 Nm ροπής, ενώ παράλληλα εφοδιάζεται με τη μεγάλη μπαταρία των 82 kWh (77 η ωφέλιμη). Παρά τη μεγάλη ισχύ που γεννάει προσδοκίες, το Elroq -ορθά- είναι εστιασμένο στην άνεση, άλλωστε πρόκειται για ένα οικογενειακό SUV και αυτή πρέπει να είναι η προτεραιότητά του. Όχι ότι τα 286 άλογα και η ροπή των 545 Nm δεν φαίνονται στις επιδόσεις: Τα 6,3 δλ. για το 0-100 και τα 2,9 και 3,8 δλ. των ενδιάμεσων επιταχύνσεων (60-100 και 80-120 χλμ./ώρα) είναι από τα καλά της κατηγορίας, αλλά δεν υπάρχει η αντίστοιχη συμμετοχή από το Elroq σε μια γρήγορη διαδρομή. Υπάρχει ωστόσο αποτελεσματικότητα, με το τιμόνι να μεταφέρει την πληροφορία σωστά (ειδικά στο Sport mode που βαραίνει) και τις κλίσεις να είναι αρκετά περιορισμένες (σ.σ. η έκδοση Sportline έχει πιο κοντά ελατήρια και μειωμένη απόσταση από το έδαφος 1,5 εκ. μπροστά και 1 πίσω), με την πρόσφυση εν τέλει να είναι ικανοποιητική και η υποστροφή να έρχεται προοδευτικά. Σε αυτό συνδράμει η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω με γόνατα MacPherson μπροστά, το διακριτικό ESP που επεμβαίνει κυρίως σε υπερβολές, το σωστό ζύγισμα με τον τοποθετημένο στον πίσω άξονα ηλεκτροκινητήρα και η επιλογή φαρδύτερων ελαστικών στον μπροστά από τον πίσω άξονα (σ.σ. 235/50 R20 μπροστά, 225/45 R20 πίσω).


Στον ανοιχτό δρόμο είναι ευθύβολο και ατάραχο από πλευρικούς ανέμους, ενώ σε αστικό περιβάλλον με το Comfort ή το Eco επιλεγμένο διαχειρίζεται άνετα τα -πολλά- σαμαράκια.
4 Φωτογραφίες »

Στον ανοιχτό δρόμο είναι ευθύβολο και ατάραχο από πλευρικούς ανέμους, ενώ σε αστικό περιβάλλον με το Comfort ή το Eco επιλεγμένο διαχειρίζεται άνετα τα -πολλά- σαμαράκια.


Στον ανοιχτό δρόμο από την άλλη, το Skoda Elroq είναι ευθύβολο και ατάραχο από πλευρικούς ανέμους, ενώ σε αστικό περιβάλλον με το Comfort ή το Eco επιλεγμένο αυτή τη φορά διαχειρίστηκε άνετα τα -πολλά- σαμαράκια χωρίς να επιτρέπει πολύ θόρυβο στην καμπίνα. Ιδιαίτερα βοηθητικό στην πόλη είναι επίσης το τιμόνι που «κόβει» πολύ και χαρίζει κύκλο στροφής 9,3 μέτρα στο οικογενειακό SUV, όσο δηλαδή και στο λιλιπούτειο ηλεκτρικό Fiat 500.

Όσον αφορά στη μπαταρία τώρα, οι μετρήσεις μας έδωσαν πραγματική αυτονομία 460 χλμ. σε μικτές συνθήκες και 500 στην πόλη, ενώ η μπαταρία υποστηρίζει ταχυφόρτιση DC με ισχύ έως και 175 kW (στις μικρότερες εκδόσεις το μέγιστο είναι 145 ή 165 kW), ενώ σε φόρτιση AC o ενσωματωμένος OBC «σηκώνει» έως 11 kW. Θα θέλαμε πάντως να είχε επιλογή για το επίπεδο της ανάκτησης, καθώς υπάρχει μόνο το προεγκατεστημένο και το «B», που τείνει προς το one pedal.
 

Σελίδα 1Δοκιμή Skoda Elroq: Το Κaroq έγινε ηλεκτρικό
Σελίδα 2Σχεδίαση: Διαφέρει από τα υπόλοιπα Skoda
Σελίδα 3Εσωτερικό-χώροι: Είναι πρακτικό, ευρύχωρο και έχει στάνταρ 13άρα οθόνη
Σελίδα 4Στο δρόμο: Είναι άνετο, έχει πολύ καλές επιδόσεις και αυτονομία 460 χλμ.
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις, Τεχνικά Χαρακτηριστικά, Τιμή & Εξοπλισμός
ford
Autotriti.gr