Η οδική συμπεριφορά του Enyaq έχει ως κύριο χαρακτηριστικό την ησυχία στην καμπίνα και την ικανότητα της ανάρτησης να εξομαλύνει τις ανωμαλίες του δρόμου.
Η οδική συμπεριφορά του Enyaq παραμένει όπως τη γνωρίσαμε, με κύριο χαρακτηριστικό την ησυχία στην καμπίνα. Αυτό εξασφαλίζεται χάρη στη αεροδυναμική του σχεδίαση που περιορίζει αισθητά τους θορύβους στο ταξίδι. Στην ποιοτική κύλιση συνεισφέρει η ικανότητα της ανάρτησης (με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω) να εξομαλύνει τις ανωμαλίες του δρόμου, χάρη και στα ελαστικά που έχουν μεγάλη διάμετρο. Μεγάλη είναι και η βοήθεια από τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις DCC Pro (κάθε αμορτισέρ εφοδιάζεται με δύο βαλβίδες, ώστε τα στάδια επαναφοράς και συμπίεσης να ελέγχονται ξεχωριστά), στοιχείο που είναι στον έξτρα εξοπλισμό του Skoda Enyaq. Από εκεί και πέρα, θα πρέπει να γίνει μνεία και στην ευελιξία του Enyaq στην καθημερινότητα, χάρη στον μικρό κύκλο στροφής (9,3 μ.) που είναι μικρότερος και από αυτόν της Fabia!
Κατά τα άλλα, το Enyaq στέκεται αξιοπρεπώς σε μια ορεινή διαδρομή, δίχως ωστόσο να προσφέρει κάποια ιδιαίτερη ευχαρίστηση στον οδηγό. Η πίσω κίνηση βοηθάει στην μη παρουσία υποστροφής και το τιμόνι είναι ακριβές, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως το Enyaq δείχνει λιγότερο βαρύ αν το πιέσεις υπερβολικά, με τις κλίσεις να είναι φυσιολογικές για τον όγκο και το βάρος του τσέχικου SUV. Τέλος, τα φρένα του Enyaq αποδείχτηκαν αποτελεσματικά (100-0 χλμ./ώρα σε 37 μέτρα), παρά τα ταμπούρα στους πίσω τροχούς.