ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μίνιμαλ εσωτερικό που θέλει εξοικείωση και μπορεί να βελτιωθεί σε υλικά

 Σχολιάστε 
4.481 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2025)
Το λιτό σχεδιαστικά εσωτερικό του Model Y Juniper έχει βελτιωθεί στο κομμάτι της απτής ποιότητας, δεν είναι όμως ποιοτικά όσο premium δείχνει και πρακτικό.
4 Φωτογραφίες »

Το λιτό σχεδιαστικά εσωτερικό του Model Y Juniper έχει βελτιωθεί στο κομμάτι της απτής ποιότητας, δεν είναι όμως ποιοτικά όσο premium δείχνει και πρακτικό.

To εσωτερικό του ανανεωμένου Model Y Juniper δε διαφέρει σημαντικά από του προηγούμενου Model Y με το βασικότερο χαρακτηριστικό της ανανέωσης να αφορά στην συγκριτικά με αυτό, καλύτερη εικόνα σε επίπεδο ποιότητας. Και αυτό ισχύει όπως και στην περίπτωση του Model 3 και προκύπτει περισσότερο από την βελτίωση της συναρμολόγησης και λιγότερο από την επιλογή και τη χρήση καλύτερων υλικών. Όπως και πριν δηλαδή, τα υλικά που ντύνουν τις επιφάνειες του Model Y δεν μπορούν να συγκριθούν με αυτά που συναντάς στις top προτάσεις της κατηγορίας, οπότε αν και δείχνει premium σε εικόνα, δεν το υποστηρίζει -ακόμα τουλάχιστον- κατασκευαστικά.


Η οθόνη με διαγώνιο 15,4 ιντσών έχει πάλι πρωταγωνιστικό ρόλο στη χρήση και την κίνηση του Model Y Juniper. Ακόμα και ο επιλογέας κίνησης βρίσκεται σε αυτή όπως και άλλες βασικές ρυθμίσεις για την οδήγηση.
4 Φωτογραφίες »

Η οθόνη με διαγώνιο 15,4 ιντσών έχει πάλι πρωταγωνιστικό ρόλο στη χρήση και την κίνηση του Model Y Juniper. Ακόμα και ο επιλογέας κίνησης βρίσκεται σε αυτή όπως και άλλες βασικές ρυθμίσεις για την οδήγηση.


Η σχεδίαση ακολουθεί την μίνιμαλ και λιτή ταυτότητα των μοντέλων της Tesla και κυρίως αυτή του Model 3, με το τιμόνι και την οθόνη να είναι και πάλι τα βασικά στοιχεία με τα οποία έχει άμεση επαφή ο οδηγός. Ευτυχώς ( ; ) εδώ έχει διατηρηθεί ο μοχλός των φλας στην βάση του τιμονιού σε αντίθεση με το Model 3 που τον ρόλο του έχουν αναλάβει μπουτόν στο τιμόνι, ωστόσο και πάλι η εργονομία είναι συνολικά «προβληματική». Αν δεν περάσεις πολλές ημέρες με το Juniper θα δυσκολευτείς να βρεις ακόμα και τα… αλάρμ μέσα από την οθόνη, αφού από αυτήν ρυθμίζονται τα πάντα είτε αφορούν στην κίνηση του αυτοκινήτου είτε στην ψυχαγωγία των επιβατών. Το μενού είναι δαιδαλώδες, σε σημείο που κατά την περιήγησή σου σε αυτό ξεχνάς γιατί ξεκίνησες να ψάχνεις, ωστόσο αναλογικά με τον όγκο και την πληροφορία του, είναι πολύ καλά δομημένο και η οθόνη έχει εξαιρετική ευκρίνεια και απόκριση. Όπως ισχύει πλέον και για την οθόνη των 8 ιντσών για τους πίσω που ενσωματώθηκε στη βάση της κονσόλας.

Οι χώροι για τους επιβάτες αν και δεν ξεχωρίζουν κάπου, ανταποκρίνονται απόλυτα στην μεταφορά 4 επιβατών με άνεση. Και λέμε τεσσάρων γιατί το στενό Model Y, έχει το μικρότερο εσωτερικό πλάτος πίσω καθίσματος με 1.355 χλστ.. Είναι δηλαδή μόλις κατά 5 χλστ. πιο φαρδύ από τα 1.350 χλστ. που είναι το όριο για να φιλοξενηθεί και ένας μεσαίος επιβάτης, κάτι που στην πράξη σημαίνει πως είναι μικρότερο και από αρκετά αυτοκίνητα της προηγούμενης, μικρομεσαίας SUV κατηγορίας. Εκεί που το Model Y όμως ήταν και είναι δυνατό, είναι στο διαθέσιμο χώρο αποσκευών, προσφέροντας 822 λτ. στο πίσω μέρος αλλά και 117 λτ. στο εμπρός, σε έναν χώρο που διαθέτει και τάπα αποστράγγισης σε περίπτωση που χρειαστεί να τον καθαρίσεις.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο Tesla Model Y Juniper
Σελίδα 2Μίνιμαλ εσωτερικό που θέλει εξοικείωση και μπορεί να βελτιωθεί σε υλικά
Σελίδα 3Σχεδίαση: Είναι το πιο κομψό μοντέλο της Tesla
Σελίδα 4Επιδόσεις-Φόρτιση-Αυτονομία: Πολύ γρήγορο σε επιδόσεις και φόρτιση και με καλή αυτονομία
Σελίδα 5Οδική συμπεριφορά: Πιο ραφιναρισμένο στο δρόμο
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
OPEL
ALFA ROMEO