Αλλη μια σημαντική διαφορά του ανανεωμένου Model Y Juniper αποτελεί η επαναρύθμιση της ανάρτησής του ούτως ώστε να διορθώσει αυτή την ξερή αντίδραση στην συμπεριφορά του προηγούμενου. Στην πράξη το Juniper αποσβένει πιο αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου και κινείται πιο ευχάριστα στην πλειοψηφία των μετακινήσεων, ενώ δεν είναι ιδιαίτερα μαλακό οπότε πατάει με σιγουριά και αυτοπεποίθηση στο δρόμο.
Το οδηγικό προφίλ του Tesla Model Y έγινε πιο ισορροπημένο, προσφέροντας σημαντικά καλύτερα επίπεδα άνεσης μέσω της ανάρτησής του και διατηρώντας σε μεγάλο βαθμό το οδηγικό ενδιαφέρον αλλά και την αποτελεσματικότητα του προηγούμενου.
Ο οδηγός έχει στα χέρια του ένα μέτριο σε αίσθηση αλλά άμεσο σε απόκριση τιμόνι και η θέση οδήγησης είναι ψηλή αλλά δεν συγκρατεί καλά το σώμα του. Και αυτό το αντιλαμβάνεται όταν ξεκινήσουν οι στροφές, με το Model Y Juniper να είναι ιδιαίτερα ευχάριστο και αποτελεσματικό στην σβέλτη κίνησή του, με αρωγό την αμεσότητα της τετρακίνητης μετάδοσης.
Όπως πάντα τέλος, η ξύλινη αίσθηση του πεντάλ του φρένου των Tesla είναι και εδώ παρούσα, κάτι που όμως σπάνια θα βιώσεις αφού για την πέδησή του αναλαμβάνει το one pedal σύστημα που διαθέτει, ενώ αν χρειαστεί άμεση επιβράδυνση, το Model Y Juniper σταματά από τα 100 χλμ./ώρα σε 37,5 μ.