To μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό καλύπτεται από μαλακά και εξαιρετικά σε υφή υλικά, η συναρμογή δεν προβληματίζει και η εργονομία είναι το κάτι άλλο.
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό καλύπτεται από μαλακά και εξαιρετικά σε υφή υλικά, η συναρμογή δεν προβληματίζει και η εργονομία είναι το κάτι άλλο.

Εσωτερικό-Χώροι & Κινητήρας-Επιδόσεις

173.098 Επισκέψεις στο άρθρο (29/10/2023)

Εσωτερικό: Ποιοτικό, πρακτικό και ευρύχωρο
Φυσικά και το εσωτερικό παραμένει απαράλλακτο, το οποίο όπως και στην υβριδική έκδοση στον ημιψηφιακό πίνακα οργάνων διαθέτει ένδειξη για την στάθμη της μπαταρίας. To μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό καλύπτεται από μαλακά και εξαιρετικά σε υφή υλικά, η συναρμογή δεν προβληματίζει και η εργονομία είναι το κάτι άλλο. Στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζουν οι μεγάλοι περιστροφικοί διακόπτες για το σύστημα κλιματισμού, που όπως και αυτοί στην στάνταρ 9 ιντσών οθόνη του συστήματος infotainment (θα θέλαμε να είχε καλύτερα γραφικά), περιβάλλονται από ειδικό αντιολισθητικό υλικό και έχουν εξαιρετική αίσθηση και λειτουργία.

Στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει η στάνταρ 9 ιντσών οθόνη του συστήματος infotainment με τους διακόπτες που περιβάλλονται από ειδικό αντιολισθητικό υλικό.
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει η στάνταρ 9 ιντσών οθόνη του συστήματος infotainment με τους διακόπτες που περιβάλλονται από ειδικό αντιολισθητικό υλικό.


Παράλληλα η καμπίνα προσφέρει εξαιρετικούς χώρους, ακόμα και για 5 δίμετρους επιβάτες, ενώ στη συγκεκριμένη έκδοση ο χώρος αποσκευών περιορίζεται στα 500 λίτρα από 580, λόγω των μπαταριών, νούμερο επαρκές για τις ταξιδιωτικές ανάγκες οικογένειας. Μάλιστα στο χώρο αποσκευών θα βρούμε και πρίζα 220V.

Κινητήρας: Ορμητικός & δεν καίει τίποτα
Το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης του μοντέλου συνδυάζει μία μπαταρία ιόντων λιθίου (η χωρητικότητά της δεν ανακοινώνεται), ένα ηλεκτρικό μοτέρ και τον 2,5 λίτρων κινητήρα βενζίνης που βρίσκουμε και στις συμβατικές εκδόσεις. Αυτός ο συνδυασμός προσφέρει ισχύ 306 ίππων και μέσω μπουτόν μπορείτε να επιλέξετε αμιγώς ηλεκτρική κίνηση (για ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα). Εναλλακτικά υπάρχει και η επιλογή «Hybrid», όπου στην ουσία επιλέγει το σύστημα πως θα κινηθείς, καθώς επίσης και η δυνατότητα να διατηρήσετε τη μπαταρία σας για αργότερα, χρησιμοποιώντας το μοτέρ βενζίνης.

Η μετάδοση γίνεται μέσω του γνώριμου e-CVT κιβωτίου με το πλανητικό σύστημα ταχυτήτων, το οποίο είναι ομαλό σε λειτουργία και σχετικά ήσυχο κατά την επιτάχυνση. Στην πράξη η ισχύς του συνόλου γίνεται άμεσα αισθητή και δεν χρειάζεται παρά ένα γλυκό χάδι για να κινήσει το αμάξωμα των 1.910 κιλών, ακόμα και σε δρόμους με μικρή ανηφορική κλίση. Μάλιστα αν δεν είστε ευγενείς με το γκάζι οι τροχοί θα σπινάρουν συχνά κατά τις εκκινήσεις και όχι μόνο. Είναι αρκετά δυναμική η επιτάχυνση του συνόλου, ειδικά αν επιλέξετε το «sport» πρόγραμμα, όπως άλλωστε έδειξαν και οι μετρήσεις μας. 6,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ το 60-100 και το 80-120 χλμ./ώρα ήρθαν αντίστοιχα σε 3,1 και 4,0 δλ..

Ωστόσο, το μεγάλο προσόν του συνόλου είναι η οικονομία καυσίμου. Με μια πλήρη φόρτιση και επιλεγμένο την ECO λειτουργία είναι εφικτό να κάνετε πάνω από 60-65 χλμ. μόνο με ρεύμα., δηλαδή όλες τις καθημερινές μετακινήσεις. Αν επιλέξετε να κινηθείτε υβριδικά πάντως και πάλι θα τρίβετε τα μάτια σας αναρωτώμενοι πως γίνεται ένα θηρίο 1.900 κιλών και 306 ίππων να καίει από 0,0 έως 6,0 λτ./100 χλμ., ανάλογα με το πόσο εμπλέκεται το κάθε μοτέρ.

Mercedes
test center