• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο 1.000άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας, κάθεται τέλεια στο μικρο best-seller της Toyota.

Πολλά τα πλεονεκτήματα, με βασικό αυτό της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου, θέλγητρο για οπαδούς της βενζίνης αλλά και του ντίζελ. 

Το νέο Yaris είναι ιδανικό για πόλη αλλά και εκτός.

Δοκιμή: Toyota Yaris 1,0 λτ. με 69 PS

Διαβάστηκε από 101798 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/9/2018
 

Η βασική έκδοση του Yaris, με τον κινητήρα του 1,0 λίτρου δείχνει ότι αποτελεί μια αξιοπρόσεκτη επιλογή για να μπεις χωρίς θυσίες στον κόσμο του best-seller μικρού της Toyota.

Κατώφλι για την είσοδο στον κόσμο του Yaris αποτελεί η έκδοση του 1,0 λίτρου την οποία η αλήθεια είναι ότι δεν είχαμε μέχρι τώρα την ευκαιρία να τη δοκιμάσουμε με την πιο πρόσφατη εκδοχή του μικρού Toyota. Αυτό αλλάζει όμως, προφανώς επειδή και η λογική της αγοράς αλλάζει και στρέφεται πιο δυναμικά πλέον προς τη βενζίνη και επιλέγοντας την πετρελαιοκίνηση μόνο υπό πολύ συγκεκριμένες προϋποθέσεις πια. 

Φυσικά τα 1.000 κυβικά κάνουν θαύματα ακόμα και σε πιο μεγάλες κατηγορίες, οπότε για την κλάση των μικρών φαντάζουν ως ο ιδανικός κυλινδρισμός. Το ζήτημα εδώ βέβαια στρέφεται κυρίως γύρω από οικονομικά θέματα. Δηλαδή: να υπάρχει καλός έλεγχος της κατανάλωσης αλλά και να μη στερείται κανείς στοιχεία του εξοπλισμού επειδή πρόκειται για βασική έκδοση. 

Το τι πετυχαίνει ο κινητήρας τα βρίσκετε στην ειδική ενότητα δίπλα και είναι πολλά και ουσιώδη αυτά που έχει να δώσει το εν λόγω μηχανικό σύνολο, πετυχαίνοντας και τον αντικειμενικό σκοπό που είναι μια χαμηλή τιμή κατανάλωσης καυσίμου, θέλγητρο για οπαδούς της βενζίνης αλλά και του ντίζελ. 

Στο οικονομικό σκέλος η τιμή εκκίνησης είναι τα 12.000 ευρώ (11.500 ευρώ με παγιωμένη προσφορά της ελληνικής αντιπροσωπείας), ποσό πολύ καλό για την αγορά του best-seller μοντέλου, το οποίο έχει και αρκετά καλό εξοπλισμό συνυπολογίζοντας τους 7 αερόσακους αλλά και το πακέτο Safety Sense με σημαντικά βοηθήματα. Η έκδοση Live που ακολουθεί (12.480 χωρίς την έκπτωση), προσθέτει λίγο μεγαλύτερες ζάντες, εφεδρικό τροχό αλλά και πίσω δισκόφρενα τα οποία μας άρεσαν μιας και τα είχε η έκδοση της δοκιμής μας.

Εδώ αρχίζει να δυσκολεύει λίγο το ζήτημα καθώς το αμέσως πιο δυνατό Yaris, το 1,5 ξεκινά από τα 13.100 ευρώ (12.600 με έκπτωση) οπότε η απόσταση ανάμεσα σε 1,0 και 1,5 με ίδιο επίπεδο εξοπλισμού (Live) είναι σχετικά μικρή. Ίσως μια καλύτερη πριμοδότηση του βασικού μοντέλου να δημιουργούσε πιο άμεσα αισθητό και ξεκάθαρο χώρο δράσης για το μικρό κινητήρα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 12 σχόλια

Η ευρωπαϊκή «εκστρατεία» της McLaren GT

Πλησιάζει το τέλος του Citroen C4 Cactus

Ντεμπούτο για το Audi SQ8

Audi με 891 ίππους σε αγώνα drag (+vid)

Η κίνηση στους δρόμους

Toν «έσωσε» το Autopilot της Τesla

Στον Ghosn 3,3 εκατ. δολάρια από την Renault;

Oι οδηγοί της Renault F1 με το Μegane RS Trophy-R (+vid)

Ο Giugiaro αποκάλυψε ένα μυστικό 56 ετών!

Νέα διάκριση για τη Hyundai Ελλάς

Νέα σύλληψη για την σπείρα που έκλεβε Ι.Χ

Το 2021 η επιβεβαιωμένη Mercedes EQB

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

περισσότερα »