6 φωτογραφίες »

Η διάταξη των πολλαπλών συνδέσμων έχει συνεισφέρει στην ήδη πολύ καλή άνεση του Golf στο δρόμο και στην αποτελεσματικότητά του σε πιο οριακές καταστάσεις.

Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

116.160 Επισκέψεις στο άρθρο (4/8/2021)

Μεστή και πολιτισμένη λειτουργία

Το σύνολο έχει αρκετά «λεία» λειτουργία, με πολιτισμένα χαρακτηριστικά και ικανοποιητικά αποθέματα ροπής από τις 1.600 με 1.700 στροφές και πάνω.

Το σύνολο έχει αρκετά «λεία» λειτουργία, με πολιτισμένα χαρακτηριστικά και ικανοποιητικά αποθέματα ροπής από τις 1.600 με 1.700 στροφές και πάνω.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το τετρακύλινδρο σύνολο των 1.499 κ.εκ. αποδίδει 150 ίππους με 250 Nm ροπής και υπό προϋποθέσεις μπορεί να απενεργοποιήσει τους δύο κυλίνδρους για οικονομία καυσίμου. Στην πράξη το σύνολο έχει αρκετά «λεία» λειτουργία (όχι στο βαθμό του eTSI συνόλου), με την απόδοση της ισχύος να έρχεται αρκετά γραμμικά και με πολιτισμένο τρόπο. Το μοτέρ δε δείχνει πιεσμένο σε κανένα σημείο και τα αποθέματα ροπής είναι ικανοποιητικά από τις 1.600 με 1.700 στροφές και πάνω. Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο είναι πως η παύση της λειτουργίας των δύο κυλίνδρων δεν γίνεται αντιληπτή στον οδηγό πάρα μόνο αν κοιτάξει την οθόνη του πίνακα οργάνων. Το χειροκίνητο κιβώτιο διαθέτει ισορροπημένη κλιμάκωση με τον οδηγό να μένει ευχαριστημένος τόσο από την αίσθηση που θα λάβει από τον επιλογέα, όσο και από το κούμπωμα.

Στον τομέα των επιδόσεων το Golf έδωσε αρκετά καλά νούμερα, τόσο στην επιτάχυνση από στάση (8,5 δλ το 0-100 χλμ./ώρα), όσο και στις ρεπρίζ, με το 60-100 χλμ./ώρα να έρχεται στα 7,5 δλ. με 5η και αντίστοιχα για το 80-120 χλμ./ώρα 9,9 δλ. με 6η. Όσον αφορά στην κατανάλωση, οι μετρήσεις μας έδειξαν μέση τιμή 7,5 λτ./100 χλμ,. δηλαδή 0,4 λτ./100 χλμ. παραπάνω από το ίδιο σύνολο με το ήπια υβριδικό σύστημα. 

¶νεση και αποτελεσματικότητα
Η ισχύς του κινητήρα βοηθάει στην ανάδειξη των οδηγικών χαρακτηριστικών του Golf, το οποίο χαρακτηρίζεται από μια αρμονική ισορροπία. Από τη μία δημιουργεί ένα «αποστειρωμένο» και άνετο περιβάλλον για τους επιβάτες. Απομονώνει την καμπίνα εξαιρετικά από εξωτερικούς ήχους, έχει στιβαρότατο πάτημα στο δρόμο και παράλληλα αποσβένει τόσο καλά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος που συγκρίνεται με premium κατασκευές. Από την άλλη διατηρεί απόλυτη ουδετερότητα, ακόμα και σε πολύ οριακές συνθήκες, με σωστή πληροφόρηση από το τιμόνι και μια πλατφόρμα που εντυπωσιάζει με την στιβαρότητα και την προθυμία της στις εντολές σου, χωρίς ωστόσο να το λες σπορ. Βέβαια μην ξεχνάμε πως οι εκδόσεις των 150 ίππων διαθέτουν και πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, η οποία σαφώς και βελτιώνει την αποτελεσματικότητα του Golf, ενώ και το χειροκίνητο κιβώτιο αφήνει στον οδηγό τη δυνατότητα μεγαλύτερης συμμετοχής στο οδηγικό σκέλος.

Η γνώμη μας 
 Το VW Golf με τον 1,5 TSI ACT κινητήρα και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, μας άρεσε. Έχει το πλεονέκτημα της μεγαλύτερης συμμετοχής του οδηγού, λόγω κιβωτίου και αν οι μετακινήσεις σας είναι σε δρόμους χωρίς πολλά μποτιλιαρίσματα δεν θα δείτε και διαφορά στην κατανάλωση σε σχέση με το αντίστοιχο ήπια υβριδικό σύνολο. 

+ Οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, ποιότητα κύλισης και άνεση, ποιότητα καμπίνας, τεχνολογία, εξοπλισμός, φρένα
- Εξοικείωση με το infotainment, οριακά ανεβασμένη κατανάλωση, μικρή υστέρηση στις 1.200-1.500 σ.α.λ. 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
NISSAN