Αν το ζητήσεις, ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων δείχνει «ζωντανός» και συμμέτοχος στο παιχνίδι για σωστό πλασάρισμα έως ένα σημείο μιας και το ESP δεν απενεργοποιείται εντελώς.

Στο δρόμο: Πας «αέρα» με το… ένα χέρι

23.892 Επισκέψεις στο άρθρο (29/3/2018)

Τα 15 παραπάνω άλογα φαίνονται αμέσως όταν οδηγείς το ανανεωμένο Golf GTI Performance, με τις επιδόσεις να έχουν τονιστεί κατάλληλα. Δε θα λέγαμε το ίδιο και για τον ήχο πάντως, που περιέργως δεν είναι ανάλογα διεγερτικός… Από εκεί και πέρα, μπορεί στην εκκίνηση το αντισπίν να δουλεύει υπερωρίες, αλλά σε τελική ανάλυση η δύναμη περνάει στο δρόμο. Βέβαια σε γλιστερό οδόστρωμα και σε κλειστές στροφές υπάρχει έντονη διάθεση για υποστροφή ισχύος, ωστόσο το, διακριτικό ομολογουμένως, μπλοκέ διαφορικό σε συνδυασμό με τα ηλεκτρονικά κάνουν όλη τη βρώμικη δουλειά. Από την άλλη, η ανάρτηση κάνει τα μαγικά της και έτσι χωρίς θυσίες σε άνεση και ποιότητα κύλισης, στοιχείο που θα εκτιμηθεί στην καθημερινότητα, η κλίση στις στροφές είναι περιορισμένη, το σωστό σε ακρίβεια και αίσθηση, καλοζυγισμένο τιμόνι μεταβλητού βήματος (2,1 στροφές από άκρη σε άκρη) σε πάει ακριβώς όπου σημαδεύει.

Θα θέλαμε το σύστημα παραμετροποίησης να επεμβαίνει και στις αναρτήσεις εκτός από το τρίο κινητήρας-κιβώτιο-τιμόνι, αλλά η σχέση κρατήματος-άνεσης είναι κοντά στο ιδανικό με δεδομένη και την στάνταρ παρουσία ελαστικών 225/40 R18. Χωρίς όμως αμφιβολία το μεγάλο ατού είναι η ευκολία χρήσης και καθόλου αγχωτική δυνατότητα να πας αέρα-πατέρα ακόμη και με το… ένα χέρι. Οι πιο hard core θα ζητήσουν περισσότερη «κοψιά» από το σύνολο, η πλειονότητα όμως των οδηγών θα λατρέψουν την ευκολία με την οποία το Golf GTI Performance κινείται με πολύ υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες. Κανένα παράπονο από τα φρένα, που στέκονται απόλυτα στο ύψος των περιστάσεων διατηρώντας την αποτελεσματικότητά τους ακόμη και μετά από σκληρή χρήση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
moto