Ο 2λιτρος TSI αποδίδει πλέον 245 άλογα και 370 Nm ροπής κλείνοντας την ψαλίδα με τον ανταγωνισμό.

Λίγο πιο άμεσο θα θέλαμε το DSG7 στα κατεβάσματα των σχέσεων.

Κινητήρας: Καυτές επιδόσεις, αλλά και κατανάλωση που «καίει»

21.224 Επισκέψεις στο άρθρο (29/3/2018)

Όλη η ουσία στο ανανεωμένο Golf GTI Performance είναι φυσικά η αναβάθμιση του κινητήρα στα 245 άλογα (+15) και στα 370 Nm ροπής (+20). Στην πράξη και με επιλεγμένο το πρόγραμμα Sport ο 2λιτρος turbo κινητήρα, εμφανίζει κορυφαία απόκριση και εκρηκτική λειτουργία με ανάλογες επιδόσεις: Xάρη στο launch control και στο νέο πιο πυκνά διατεταγμένο 7άρι DSG ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (6άρι πριν) τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 6,1 δλ. (6,2 δλ. πριν), ενώ τα 60-100 και τα 80-120 χλμ./ώρα με kickdown σε 2,8 δλ. και 3,5 δλ. αντίστοιχα (3,3 δλ. και 4,2 δλ. πριν). 

Βέβαια αν εκμεταλλευτείς στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα η κατανάλωση εκτοξεύεται με μέση τιμή πάνω από 14-15 λτ./100 χλμ.. Με επιλογή προγράμματος Eco και φειδωλή χρήση του γκαζιού η κατανάλωση μπορεί να κρατηθεί και κοντά στα 8,0 λτ./100 χλμ,. χάρη και στην μακριά 7η σχέση του νέου κιβωτίου. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Σχολιάστε
Διαβάστε περισσότερα για το VOLKSWAGEN GOLF