Ο 1,5 TSI κινητήρας έχει σύστημα απενεργοποίησης των 2 κυλίνδρων για οικονομία όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν.

    Κινητήρας: Δυνατός και υπό συνθήκες οικονομικός

    204.913 Επισκέψεις στο άρθρο (6/11/2019)

    Τα 150 άλογα της συγκεκριμένης έκδοσης του T-Roc προέρχονται από τον 4κύλινδρο, εντελώς αλουμινένιο, 1,5 TSI EVO κινητήρα, που φυσικά διαθέτει turbo και άμεσο ψεκασμό καυσίμου. Με το καλημέρα διαπιστώνεις την ελαστικότητα και την γραμμική λειτουργία μέχρι τις υψηλές στροφές περιστροφής, ωστόσο χαμηλά τον περιμένεις πιο «γεμάτο» από ότι είναι με την καλή του απόδοση να εμφανίζεται κοντά στις 2.000 σ.α.λ. Σαφώς πιο «ζωντανός» από τον 1.000άρι (κάτι που φαίνεται και στο χαρτί των αποτυπωμένων μετρήσεων επιδόσεων με 9,0 έναντι 10,6 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα, 9,5 έναντι 11,5 δλ για τα 80-120 με 5η και 12,6 έναντι 15,9 δλ με 6η), ο κινητήρας αυτός έχει και το πλεονέκτημα της δυνατότητας λειτουργίας με 2 μόνο κυλίνδρους (η σχετική απενεργοποίηση/ενεργοποίηση γίνεται ανεπαίσθητα και σε χιλιοστά του δλ.) όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν. Έτσι η μέση κατανάλωση δεν είναι σημαντικά επιβαρυμένη σε σχέση με το 1.000άρι  (7,6 έναντι 6,8 λτ./100 χλμ.). Σε αυτό βοηθά και το σωστά κλιμακωμένο 6τάχυτο κιβώτιο, που έχει έναν καθόλα θετικό επιλογέα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    peugeot
    citroen