7 φωτογραφίες »

Το ταμπλό είναι όμορφο όσο και λιτό. Μας άρεσε το πλούσιο μαλακό υλικό αλλά και η μεγάλη οθόνη στο κέντρο του.

Μικρές παραχωρήσεις στην άνεση, αμετάβλητοι χώροι

43.899 Επισκέψεις στο άρθρο (25/9/2020)

Η τοποθέτηση της μπαταρίας στο κέντρο του πατώματος δεν επέφερε κάποια αλλαγή στις εσωτερικές διαστάσεις για τους επιβάτες ή τις αποσκευές, ωστόσο το έξτρα βάρος γίνεται αντιληπτό από τον τρόπο που αισθάνεσαι τις ανωμαλίες του δρόμου. Η ανάρτηση μοιάζει ένα «τσικ» πιο σφιχτή, με αποτέλεσμα το XC40 να είναι πιο νευρικό σε λακκούβες και κακοτεχνίες. Προς αποφυγή παρεξηγήσεως, εξακολουθεί να παίρνει υψηλό βαθμό στον τομέα της άνεσης, απλά όχι τόσο όσο οι συμβατικές εκδόσεις. Εξίσου αποτελεσματικό είναι βέβαια στο στιβαρό τρόπο που πατάει στο δρόμο και την κορυφαία ποιότητα κύλισης. Σε πιο πιεστικές καταστάσεις οι αντιδράσεις του αμαξώματος είναι ουδέτερες και προβλέψιμες διαχειρίζοντας αποτελεσματικά την ισχύ του μοντέλου, ωστόσο το σπορτίφ στοιχείο δεν είναι πεδίο δράσης του. Το ελαφρύ τιμόνι του και τα 211 χλστ. απόστασης από το έδαφος, με ότι συνεπάγεται για το κέντρο βάρους του, δεν είναι σύμμαχοι του δυναμισμού. Γενικότερα θα λέγαμε πως το XC40 σου δίνει μια αίσθησης σιγουριάς και ασφάλειας στο δρόμο, όντας φιλικό και ξεκούραστο.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
test center