Σταθερή, άνετη και αποτελεσματική στη γρήγορη κίνηση είναι η κορυφαία έκδοση του νέου Volvo XC40.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σταθερή, άνετη και αποτελεσματική στη γρήγορη κίνηση είναι η κορυφαία έκδοση του νέου Volvo XC40.

Εκπληκτικά φιλικό και αποτελεσματικό στο δρόμο

31.143 Επισκέψεις στο άρθρο (8/9/2018)

Παρά τον πιο σπορτίφ προσανατολισμό της έκδοσης R-Design που ούτως ή άλλως διαθέτει πιο σφιχτό setup ανάρτησης, η έκδοση της δοκιμής εφοδιαζόταν με την προαιρετική ανάρτηση Four-C της Volvo (ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ), ενώ είναι αποκλειστικά τετρακίνητη με σύστημα αυτόματης τετρακίνησης με πολύδισκο συμπλέκτη Haldex. Στην πράξη και αυτό το XC40 επωφελείται της στιβαρής πλατφόρμας CMA και των παραπάνω χαρακτηριστικών, προβάλλοντας ένα απόλυτα ασφαλές και ευχάριστο οδηγικό προφίλ. Δεν είναι τόσο άνετο όσο οι μικρότερες εκδόσεις του μοντέλου και ειδικά με τις 20 ιντσών ζάντες, ωστόσο ελάχιστες φορές θα «φέρει» μέσα στην καμπίνα κραδασμό, ενώ εντυπωσιάζει με την πολύ καλή ποιότητας κύλισης. Έτσι, παραμένει ευχάριστο μέσω της άνεσης που προσφέρει και είναι εξαιρετικά φιλικό στην χρήση και την κίνησή του, θυμίζοντας περισσότερο ένα καθημερινό ευέλικτο αυτοκίνητο πόλης παρά ένα premium crossover 4,5 μέτρων.

Το σχετικά αυξημένο ύψος του αμαξώματος από το έδαφος (210 χλστ.) και η τετρακίνηση μπορούν υπό προϋποθέσεις να επιτρέψουν την εκτός δρόμου κίνηση στο XC40 T5.

Το σχετικά αυξημένο ύψος του αμαξώματος από το έδαφος (210 χλστ.) και η τετρακίνηση μπορούν υπό προϋποθέσεις να επιτρέψουν την εκτός δρόμου κίνηση στο XC40 T5.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Παράλληλα σε αυτή την έκδοση μπορεί να προσφέρει και το κάτι παραπάνω σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, με την τετρακίνηση (και τις ζάντες και πάλι) να εξασφαλίζουν μεγάλα επίπεδα πρόσφυσης, και την ανάρτηση Four-C να φροντίζει για την διαχείριση των κλίσεων του αμαξώματος σε λογικά επίπεδα. To σύστημα παραμετροποίησης που επεμβαίνει σε τιμόνι, κιβώτιο, κινητήρα, φρένα, κλιματισμό και τετρακίνηση, διαθέτει 5 επιλογές (Comfort, Eco, Dynamic, Off-road και Individual) προσαρμόζοντας τα επιμέρους συστήματα ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού του. Στην πράξη λοιπόν δεν θα αισθανθείς ποτέ ότι έχεις ξεπεράσει τα όρια και θα κινηθείς πραγματικά πιο γρήγορα από όσο αρμόζει στον χαρακτήρα και την κατηγορία του XC40, επωφελούμενος και του ισχυρού κινητήρα. Μόνο η ελαφριά αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης θα σου υπενθυμίσει πως δεν πρόκειται για μια σπορ κατασκευή, ωστόσο και πάλι δεν θα σε αποτρέψει από το να κινηθείς σβέλτα, ευχάριστα και με απόλυτη ασφάλεια.   

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
4green