4 φωτογραφίες »

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Ford Fiesta 1,0 EcoBoost με 100 PS

46.666 Επισκέψεις στο άρθρο (3/7/2021)

To προηγούμενο Ford Fiesta αγαπήθηκε για το σβέλτο μοτέρ του, την νεανική του σχεδίαση και την ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Πλέον συνεχίζει την καριέρα του ως μεταχειρισμένο.

Το Ford Fiesta είναι ένα από τα πιο ευχάριστα στην οδήγηση μικρά μοντέλα, που έχει καλή συνολικά καλή ποιότητα κατασκευής. Αναλύουμε τη δημοφιλή έκδοση της προηγούμενης γενιάς με τον 1.000άρη EcoBoost των 100 ίππων, που ήταν και από τις πιο εμπορικές στην χώρα μας.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Kινητήρας: Το δυνατό του σημείο
Kάτω από το καπό βρίσκεται ο πολλάκις βραβευμένος 3κύλινδρος EcoBoost κινητήρας των 1.000 κ.εκ. με απόδοση 100 ίππων. Ο κινητήρας συνδυάζεται με σύστημα start/stop και μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Χωρίς κραδασμούς, με αρκετή δύναμη, αλλά κυρίως μεστό τράβηγμα από χαμηλά μέχρι να «τελειώσει» το στροφόμετρο, ο πολιτισμένος κινητήρας μοιάζει σαν ιδανικό ταίρι στο δυναμικό πλαίσιο του Fiesta. Είναι δυνατόν να οδηγείς σχεδόν παντού με 3η σχέση από το ρελαντί. Στους πιο απαιτητικούς οδηγούς θα λείψει μια 6η σχέση στο κιβώτιο.


Εσωτερικό: Ποιοτικό και νεανικό
Η ποιότητα των υλικών είναι καλή και η αίσθηση που αποκομίζουν οι επιβάτες είναι αρκετά ευχάριστη. Έχουν χρησιμοποιηθεί μαλακά υλικά, ωστόσο το φινίρισμα και η συναρμογή έχουν κάποιες μικρές ατέλειες. Θέσεις για μικροαντικείμενα θα βρείτε παντού ενώ ο χώρος αποσκευών είναι 290 λίτρα, στο μέσο όρο της κατηγορίας.


Οδική συμπεριφορά: Ευχάριστο και δυναμικό 
Η καλή θέση οδήγησης και το νεανικό εσωτερικό είναι το ορεκτικό και η ευχάριστη οδηγική εμπειρία, που προσφέρει το ανανεωμένο Fiesta με τον 1,0 ΕcoBoost κινητήρα είναι το κυρίως γεύμα. Το ηλεκτρικό τιμόνι έχει καλή αίσθηση και αμεσότητα στη θέση της ευθείας, τη στιγμή που οι ρυθμίσεις στην ανάρτηση κάνουν τον οδηγό να νιώθει ένα με το αυτοκίνητο. Το Fiesta θα στρίψει με αμεσότητα και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και πριν προλάβεις να το σκεφτείς έχεις βρεθεί στην επόμενη στροφή. Με καλή ποιότητα κύλισης, χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα, δυναμικά σε αίσθηση πηδάλια και αποτελεσματικά φρένα, το Ford Fiesta της έκτης γενιάς ίσως ήταν το κορυφαίο μοντέλο της κατηγορίας του στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς.


Εμφάνιση: Σπορτίφ ακόμα και σήμερα
Η τραπεζοειδής εμπρός μάσκα κυριαρχεί στον πρόβολο και πλαισιώνεται από πλατείς προβολείς και φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Πίσω, η αεροτομή είναι χαρακτηριστική και δίνει σπορτίφ αέρα στο αυτοκίνητα. Η γκάμα χρωμάτων ήταν μεγάλη, τα περισσότερα μεταχειρισμένα που βρήκαμε ήταν πάντως άσπρα, γκρι, μπλε και κόκκινα.
 
 
Value for money - Τιμή - Συμπέρασμα
Η σπορτίφ εμφάνιση και η οδηγική συμπεριφορά του προηγούμενης γενιάς Fiesta σε συνδυασμό με τον «διαμαντένιο» 1.000άρη EcoBoost των 100 ίππων, το κάνουν μια καλή επιλογή για όποιον ψάχνει ένα μικρό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο για να κινηθεί σβέλτα στην πόλη και να κάνει με ευκολία γρήγορες εξορμήσεις εκτός αυτής. Στις Autoaggelies.gr το βρίσκουμε από 6.500 ευρώ στην έκδοση με τα 100 άλογα, όσο περίπου κοστίζει και Fiesta με το σαφώς λιγότερο ισχυρό ατμοφαιρικό μοτέρ.

+ Οδική συμπεριφορά, κινητήρας, εμφάνιση, χώροι
- Χρήση infotainment, συναρμογή ταμπλό

Ξέρετε ότι:
To 6ης γενιάς Ford Fiesta παρουσιάστηκε σε μορφή concept το 2007 και το 2008  ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη. Το 2012 παρουσιάστηκε στην Έκθεση του Παρισιού η ανανεωμένη του έκδοση που λανσαρίστηκε εμπορικά ένα χρόνο αργότερα.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
test center