Το εσωτερικό δεν έχει φθορές, αν έχει πολλά χλμ. ίσως θέλουν αλλαγή αμορτισέρ-ελατήρια
(11/9/2025)
Περνώντας στα μηχανικά εξαρτήματα της Skoda Octavia τρίτης γενιάς, είναι αναμενόμενο να βρείτε φθορά στα αμορτισέρ και στα ελατήρια σε αυτοκίνητα που διανύουν συχνά μεγάλες αποστάσεις. Τα μοντέλα μετά το facelift έχουν πιο άνετη ανάρτηση, με την απόδοσή της στις λακκούβες να είναι πιο ομαλή. Επιπλέον, έχουν ταχύτερο σύστημα infotainment.
Όπως αναφέραμε, δεν πρέπει να παραλείπεται η αλλαγή λαδιών και φίλτρων στα DSG κιβώτια ταχυτήτων. Μια ακόμα εργασία συντήρησης που θα πρέπει να πραγματοποιείται έχει να κάνει με τη ρύθμιση της πανοραμικής οροφής, στην περίπτωση που αυτή είναι εγκατεστημένη στο αυτοκίνητο, ούτως ώστε να διασφαλιστεί η μακροχρόνια απροβλημάτιστη λειτουργία του μηχανισμού και να αποφευχθούν οι εισροές νερών λόγω φραγμένων υδρορροών.
Στο εσωτερικό της Skoda Octavia η εικόνα είναι πολύ καλή. Οι επενδύσεις, που αποτελούνται από υλικά υψηλής ποιότητας, δεν έχουν γρατζουνιές και σημάδια από τη χρήση, με τη στιβαρή συναρμογή να αποτρέπει τη δημιουργία τριγμών.
Τα καθίσματα διατηρούν σωστά τη φόρμα τους και δεν έχουν σκισίματα, ούτε πτυχώσεις, ενώ οι διακόπτες στην κεντρική κονσόλα και στο τιμόνι δεν έχουν ξεβάψει. Το στεφάνι του τελευταίου δεν έχει φθορά από την επαφή με τα χέρια του οδηγού, και συνολικά η καμπίνα της μεταχειρισμένης Skoda Octavia βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση.