ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Απροβλημάτιστοι οι diesel κινητήρες, οι TSI μπορεί να καίνε λάδια

(11/9/2025)
Απροβλημάτιστοι οι diesel κινητήρες, οι TSI μπορεί να καίνε λάδια

Η Skoda Octavia είναι ένα μοντέλο που έγινε γρήγορα δημοφιλές στη χώρα μας, και από το 2020 και έπειτα βρίσκεται στην τέταρτη γενιά του. Οι προηγούμενες Octavia έρχονται να προσφέρουν μεγάλη ευρυχωρία και είναι πια διαθέσιμες σε χαμηλότερη τιμή ως μεταχειρισμένες.


Δοκιμάζουμε μια πετρελαιοκίνητη Skoda Octavia τρίτης γενιάς, και παρουσιάζουμε ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες φθορές και βλάβες που μπορεί να εμφανίσει.
Η γκάμα πετρελαιοκινητήρων της Skoda Octavia 2012-2019 αποτελείται από μοτέρ 1,6 και 2 λίτρων, με την ισχύ να κυμαίνεται από 90 έως 184 άλογα. Το μοντέλο της δοκιμής μας έχει διανύσει 200.000 χιλιόμετρα και εφοδιάζεται με TDI μοτέρ 1,6 λίτρων, το οποίο αποδίδει 105 άλογα και 250 Nm ροπής, με το κιβώτιο ταχυτήτων να είναι αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, με κωδικό DQ200.

Κατά την οδήγηση, ο κινητήρας επιταχύνει απροβλημάτιστα το αμάξωμα και είναι επαρκής για καθημερινή χρήση και για ταξίδια. Όταν ήταν κρύο, το DSG κιβώτιο ταχυτήτων ήταν ελαφρώς απότομο στις αλλαγές του, ωστόσο σε φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας δούλευε ήρεμα και σωστά.

Ο δίλιτρος TDI κινητήρας των 150 ίππων προσφέρει πιο γρήγορες επιδόσεις, ειδικά αν κάνετε συχνά ταξίδια με 4 επιβάτες και γεμάτο χώρο αποσκευών, χωρίς να γίνονται μεγάλες θυσίες στα καύσιμα.
Αξίζει να αναφέρουμε πως ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν δείχνει να υστερεί ιδιαίτερα σε απόδοση από τον ισχυρότερο των 184 ίππων.

Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις έχουν τους κινητήρες της «οικογένειας» TSI. Αυτοί μπορεί να παρουσιάσουν αυξημένη κατανάλωση λαδιού. Όσον αφορά στην απότομη λειτουργία του DSG κιβωτίου ταχυτήτων, αυτό συνήθως οφείλεται σε ελλιπή συντήρηση, μιας και η Skoda αναφέρει πως πρέπει να γίνεται αλλαγή στο λιπαντικό και στο φίλτρο του σασμάν κάθε 60.000 χιλιόμετρα.
Επιπλέον, τα DSG των ανανεωμένων μοντέλων, παραγωγής από το 2016 και έπειτα, έχουν πιο ραφιναρισμένη λειτουργία, ειδικά σε συνθήκες εκκίνησης από φανάρια. 

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: Skoda Octavia 2012-2019
Σελίδα 2Απροβλημάτιστοι οι diesel κινητήρες, οι TSI μπορεί να καίνε λάδια
Σελίδα 3Το εσωτερικό δεν έχει φθορές, αν έχει πολλά χλμ. ίσως θέλουν αλλαγή αμορτισέρ-ελατήρια
Σελίδα 4Η Skoda Octavia 2012-2019 έχει χώρους για 5 ψηλούς και είναι άνετη στο ταξίδι
Σελίδα 5Οι μεταχειρισμένες Skoda Octavia 2012-2019 έχουν μέσο όρο τιμής 13.000 ευρώ
Toyota
Autotriti.gr