• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
3 φωτογραφίες »

Τη νέα της πλατφόρμα παρουσίασε η Karma Automotive.

E-Flex: Η ευέλικτη πλατφόρμα της Karma

1.140 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/4/2020

Τη νέα της πλατφόρμα παρουσίασε η Karma Automotive όντας κατάλληλη για σχεδόν όλους του τύπους οχημάτων.


Η πλατφόρμα E-Flex, που περιγράφεται ως «εξαιρετικά ευέλικτη», μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την υποστήριξη μιας σειράς ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των αυτόνομων οχημάτων παράδοσης, των παραδοσιακών αυτοκινήτων, αλλά ακόμα και των μελλοντικών supercars. Σημειώνεται μάλιστα πως η πλατφόρμα χρησιμοποιείται ήδη στο Karma Revero GT.
 
Πολλές λεπτομέρειες δεν δόθηκαν στη δημοσιότητα, σύμφωνα όμως με τον εκτελεστικό διευθυντή της εταιρείας Κέβιν Παβλόφ, η πλατφόρμα με τις κατάλληλες κινήσεις μπορεί πολύ εύκολα να μορφοποιηθεί σε πέντε διαφορετικά προϊόντα. Για αυτό ακριβώς το λόγο έλαβε τη συγκεκριμένη ονομασία, ενώ υπογράμμισε πως οι επιμέρους διαμορφώσεις φτάνουν τις 22, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών πακέτων μπαταριών και συστημάτων κίνησης.
 
Η Karma σημείωσε ότι η πλατφόρμα E-Flex θα της επιτρέψει να αναπτύξει τα οχήματα ταχύτερα και με χαμηλότερο κόστος. Επίσης υπογράμμισε ότι η πλατφόρμα θα συμπεριλάβει μελλοντικά χαρακτηριστικά που θα έχουν τα αυτοκίνητα όπως η αυτονομία, η τεχνητή νοημοσύνη και οι προηγμένες λύσεις μεταφοράς.
 
Τέλος από τη στιγμή που η Karma αναφέρει ότι η πλατφόρμα E-Flex έχει τη δυνατότητα να αποτελέσει τη βάση για supercars, δεν αποκλείεται να σημαίνει πως τελικά θα μπει στην παραγωγή του SC2. Το μοντέλο παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες το 2019 και έπαιρνε ισχύ από δύο ηλεκτρικά μοτέρ με ισχύ 1.115 ίππων. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνονταν σε 1,9 δευτερόλεπτα και η αυτονομία κίνησης με μία φόρτιση έφτανε περίπου τα 560 χιλιόμετρα.