AUTOCHECK
ΕΛΠΕ: Έρχονται τα υγρά καύσιμα χωρίς... πετρέλαιο!

ΕΛΠΕ: Έρχονται τα υγρά καύσιμα χωρίς... πετρέλαιο!

4.866 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2022)

Η νέα τεχνολογία «πράσινων» καυσίμων παρουσιάστηκε σε σειρά εκδηλώσεων που πραγματοποιήθηκαν το Σαββατοκύριακο στην πόλη Pau της Γαλλίας και υπόσχεται πως μπορεί να σώσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης από τον αφανισμό.

Υγρά καύσιμα χωρίς πετρέλαιο από τα διυλιστήρια του μέλλοντος

Στο πλαίσιο της ενεργειακής μετάβασης και της πολιτικής μείωσης των εκπομπών άνθρακα, ο όμιλος των Ελληνικών Πετρελαίων προωθεί την παραγωγή υγρών καυσίμων χωρίς… πετρέλαιο!

Τα καύσιμα αυτά δεν θα παράγονται δηλαδή από ορυκτούς υδρογονάνθρακες, αλλά από βιομάζα, δεσμευμένο διοξείδιο του άνθρακα, απόβλητα κλπ. και θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, έχοντας παράλληλα χαμηλό ή μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Tα νέα καύσιμα μπορούν να εισφέρουν 160 εκατ. τόνους έως το 2050

Η νέα αυτή τεχνολογία παρουσιάστηκε το Σαββατοκύριακο στην πόλη Pau της Γαλλίας. Στις εκδηλώσεις συμμετείχε ο ευρωπαϊκός οργανισμός διύλισης FuelsEurope, μέλος του οποίου είναι τα Ελληνικά Πετρέλαια. Αίτημα της FuelsEurope προς τα ευρωπαϊκά όργανα και τις κυβερνήσεις των χωρών – μελών είναι να δοθούν φορολογικά κίνητρα για την παραγωγή των νέων καυσίμων τα οποία μπορούν ως το 2050 να εισφέρουν 160 εκατ. τόνους ισοδύναμου πετρελαίου, από τους 350 εκατ. που είναι σήμερα η κατανάλωση στην Ευρώπη, συμβάλλοντας στην κατάργηση των ορυκτών καυσίμων.

Μεγάλες επενδύσεις από τα ΕΛΠE

Τα Ελληνικά Πετρέλαια έχουν ξεκινήσει ένα νέο πρόγραμμα με όνομα «Vision 2025», το οποίο, όπως έχει δηλώσει ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Ανδρέας Σιάμισης περιλαμβάνει επενδύσεις ύψους 3,5-4 δισ. ευρώ για τα επόμενα 5 με 10 χρόνια, που κατανέμονται 50 - 50 αφενός στη νέα ενέργεια και σε κλάδους με χαμηλότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και αφετέρου τη διατήρηση της παραδοσιακής δραστηριότητας και τη βελτιστοποίηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός της.

Το «Διυλιστήριο του μέλλοντος» θα είναι ο κόμβος όπου όλα αυτά τα διαφορετικά καύσιμα θα υποβάλλονται σε επεξεργασία ώστε να συμμορφώνονται με τις βιομηχανικές προδιαγραφές, π.χ. της αυτοκινητοβιομηχανίας ή της πετροχημικής βιομηχανίας.

Τα πλεονεκτήματα των «πράσινων» καυσίμων

Στα πλεονεκτήματα των «πράσινων» καυσίμων περιλαμβάνονται ακόμη τα εξής:
  • Μειώνουν τις εκπομπές CO2 κατά 90% στον τομέα των μεταφορών σε σχέση με τη βενζίνη και το diesel
  • Αποτελούν την πλέον αποτελεσματική λύση για τη μείωση των εκπομπών από τα περίπου 200 εκ. οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης που θα παραμείνουν σε κυκλοφορία μετά το 2030
  • Μειώνουν την πίεση για τα δημόσια οικονομικά που ενέχει ο πλήρης εξηλεκτρισμός του στόλου και η ανάπτυξη νέων υποδομών διανομής ηλεκτρικής ενέργειας και ταχείας φόρτισης
  • Δίνουν τη δυνατότητα επιλογής στους καταναλωτές μεταξύ των τεχνολογιών χαμηλών εκπομπών CO2, καθιστώντας την μετάβαση προσιτή σε όλους.
Η τελευταία ελπίδα των κινητήρων βενζίνη και diesel!
- Tα νέα καύσιμα μπορούν να εισφέρουν 160 εκατ. τόνους έως το 2050
- Επενδύσεις ύψους 3,5-4 δις. ευρώ για τα επόμενα 5 με 10 χρόνια
Λέτε αυτή η προσπάθεια να βοηθήσει τα θερμικά μοτέρ να γλυτώσουν τον αφανισμό;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
OPEL
TO SXOLIO ELASTIKA