Η ψηφιακή εικόνα του Kleber Silva για το πώς θα μοιάζει το νέο Puma.

Στο πίσω μέρος του «ψηφιακού» Puma την παράσταση κλέβει η αεροτομή και οι δύο απολήξεις της εξάτμισης.

Η εικόνα που παρουσίασε η Ford στην εκδήλωση «Go Further».

Είναι αυτό το νέο Ford Puma;

19.906 Επισκέψεις στο άρθρο (5/4/2019)

Η πρόταση αυτή έχει σαφείς επιρροές από την σχεδιαστική γλώσσα της Ford που έχουμε δει τόσο στο Fiesta όσο και στο νέο Focus. Πώς σας φαίνεται;

To μικρότερο αδερφάκι του Kuga αναμένεται να παρουσιαστεί πολύ σύντομα κάτω από την ονομασία Puma, με την εμπορική πορεία του να ξεκινά μάλιστα μέσα στο 2019. Ήδη έχουν φουντώσει οι φήμες για το πώς θα μοιάζει το εν λόγω μοντέλο.

Κατά την εκδήλωση που παρέθεσε η Ford την Ολλανδία, η μάρκα παρουσίασε μια πρώτη εικόνα του μοντέλου χωρίς ωστόσο να μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα πέρα από το γεγονός ότι θα έχει compact χαρακτήρα, αμάξωμα χωρίς πολλά πλαστικά προστατευτικά και νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα.

Στηριζόμενος σε αυτή την φωτογραφία αλλά ταυτόχρονα αφήνοντας την φαντασία του ελεύθερη, ο γνωστός ανεξάρτητος σχεδιαστής Kleber Silva έπιασε αμέσως δουλειά και λίγες μέρες αργότερα δημοσίευσε την πρόταση του για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει το μοντέλο, όταν αυτό κάνει ντεμπούτο. Ο σχεδιαστής υιοθέτησε την ίδια σχεδιαστική συνταγή που έχουμε δει στα Fiesta και Focus αλλά και στο νέο Kuga που παρουσιάστηκε στη νέα του γενιά πριν από λίγες μέρες. Ο πρόβολος χαρακτηρίζεται από την γνωστή κυψελωτή εξαγωνική γρίλια της Ford και έναν πολύ σπορ προφυλακτήρα ενώ πιο ψηλά, τα φωτιστικά σώματα φαίνεται πως είναι και αυτά δάνειο από τα Focus και Fiesta. Στο πίσω μέρος, τα φώτα θυμίζουν αυτά του νέου Kuga, αν και είναι ελαφρώς πιο μικρά σε μήκος, ενώ το μάτι πέφτει αμέσως τόσο την αεροτομή στο τέλος της οροφής όσο και στις δύο απολήξεις χρωμίου του συστήματος εξάτμισης.
 
Το νέο Puma, στην crossover πλέον εκδοχή του, θα προσφέρεται με μια ήπια υβριδική επιλογή. Η τεχνολογία Ford EcoBoost Hybrid λέγεται πως θα βελτιστοποιήσει την απόδοση του Puma και θα προσφέρει σπορ επιδόσεις και άμεση απόκριση, αποδίδοντας έως και 155 ίππους. Μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.
 
Το σύστημα BISG λειτουργεί επίσης ως μοτέρ, έχοντας συνεχή συνεργασία με τον χαμηλών τριβών τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.0L EcoBoost. Το σύστημα χρησιμοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια είτε για να μειώσει το φορτίο του κινητήρα και κατ επέκταση την κατανάλωση καυσίμου, είτε για να ενισχύσει τη συνολική διαθέσιμη ροπή του κινητήριου συνόλου προς όφελος των επιδόσεων. Αργότερα, είναι σίγουρο πως η οικογένεια κινητήρων θα μεγαλώσει και θα περιλαμβάνει και κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Το νέο Puma θα έρθει αντιμέτωπο με μοντέλα όπως τα Peugeot 2008, Nissan Juke, Renault Captur, Opel Mokka X, Hyundai Kona, Kia Stonic κ.α σε μια ολοένα και περισσότερο αναπτυσσόμενη κατηγορία που σημειώνει ήδη πολύ σημαντικές πωλήσεις τόσο στην ευρωπαϊκή αγορά όσο και παγκοσμίως. Η Ford με το νέο της μοντέλο θα πλαισιώσει την ολοένα και πιο πολυπληθή σε προτάσεις οικογένεια SUV και crossover μοντέλων της Ford στην Ευρώπη, που περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή τα Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge, καθώς και το νέο Explorer Plug-In Hybrid, που αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά στην εκδήλωση “Go Further” της Ford.
 

FORD E-TRANSIT
NISSAN