ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Έξυπνο σύστημα αποτρέπει «κακές» χειρονομίες

2.702 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2019)

Πόσες φορές έχετε εκνευριστεί στο τιμόνι και μπορεί να δώσετε το «μετάλλιο» της... ανοικτής παλάμης ή να υψώσετε το μεσαίο δάχτυλο; Ένα νέο σύστημα με τεχνητή νοημοσύνη υπόσχεται να καλμάρει τα νεύρα πριν φτάσει κανείς σε αυτό το σημείο. Δείτε πως...

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»


Οι ρυθμοί της καθημερινότητας, το στρες, τα προσωπικά ή και επαγγελματικά προβλήματα και πολλές ακόμη καταστάσεις μπορούν να οδηγήσουν σε εκνευρισμό στο τιμόνι. Αν συνυπολογίσουμε τον ελληνικό κανόνα που θέλει τους περισσότερους οδηγούς να θεωρούν ότι τα κάνουν όλα άψογα και φταίνε για όλα οι υπόλοιποι χρήστες του δρόμου, δημιουργείται ένα κοκτέιλ-μολότοφ έτοιμο να εκραγεί ανά πάσα στιγμή. Προσβλητικές χειρονομίες και λεκτικές επιθέσεις είναι -δυστυχώς- μέσα στο παιχνίδι και γι΄αυτό γίνεται μια προσπάθεια να λυθεί αυτό το ζήτημα με τη βοήθεια της τεχνολογίας.

Το ερευνητικό πρόγραμμα F-Relacs ασχολείται με την αναγνώριση του εκνευρισμού σε πραγματικό χρόνο και τη δημιουργία ενός συστήματος διαχείρισης αυτού μέσω ενός αυτόματα προσαρμοζόμενου συστήματος στην καμπίνα. Με πιο απλά λόγια, οι επιστήμονες που εκπονούν αυτή την έρευνα έχουν δημιουργήσει το σύστημα αναγνώρισης των συναισθημάτων MUsE (My User Experience) το οποίο μπορεί να ανιχνεύσει οτιδήποτε αρνητικό μέσω καμερών και αισθητήρων. Σύμφωνα με τους ειδικούς, μάλιστα, το MUsE μπορεί να αναγνωρίσει και την αιτία που εκνεύρισε τον οδηγό, ενώ αξιολογούνται τα βίντεο με τους μορφασμούς του προσώπου και άλλα στοιχεία όπως η διαστολή της κόρης των ματιών και ο καρδιακός παλμός. Αντε και τα κατάλαβε όλα αυτά. Πως θα καλμάρει τον οδηγό;

Εδώ αναλαμβάνει την κατάσταση ένας ψηφιακός βοηθός που δημιουργεί έναν επιβάτη με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης για να ακούσει τους προβληματισμούς σας κάνοντας στην ουσία μια μίνι ψυχανάλυση. Παράλληλα, στις δοκιμές γίνεται χρήση απαλών χρωματισμών στην καμπίνα, χαλαρωτικής μουσικής και αρωμάτων για να έρθει το επιθυμητό αποτέλεσμα. 

Καταλήγοντας, η ερευνητική ομάδα θα κληθεί σε λιγότερο από ένα χρόνο να αναπτύξει και να ολοκληρώσει το MUsE, ένα έργο που κοστίζει συνολικά 1,22 εκατομμύρια ευρώ και τελεί υπό την αιγίδα του ομοσπονδιακού υπουργείου Παιδείας και Ερευνών της Γερμανίας.  Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν σε ειδική εκδήλωση, στα τέλη του 2020, στο Μπράουνσβαϊγκ. Επιπλέον, σημειώνουμε πως συμμετέχουν τρεις εταίροι: η TWT Science & Innovation GmbH, η SoundReply GmbH και το γερμανικό αεροδιαστημικό κέντρο (DLR) - Ινστιτούτο Μηχανικής των Μεταφορών.

PEUGEOT
Mercedes