3 φωτογραφίες »

Porsche: Επαναστατικό configurator με τεχνητή νοημοσύνη

1.551 Επισκέψεις στο άρθρο (3/2/2021)

Εφαρμογή διαμόρφωσης του καινούργιου σας αυτοκινήτου δημιουργεί η Porsche, η οποία με την συνδρομή της τεχνητής νοημοσύνης θα προτείνει εξατομικευμένες σχεδιαστικές επιλογές σε κάθε χρήστη.

Η αγορά ενός αυτοκινήτου χρειάζεται πολλή σκέψη, έρευνα και κατάλληλα κριτήρια επιλογής. Δεν έχουν όλοι την εξοικείωση με το αντικείμενο και σε αρκετές περιπτώσεις μία τόσο ενδιαφέρουσα διαδικασία γίνεται κουραστική και δύσκολη λόγω της υπερφόρτωσης πληροφορίων.

Θέλοντας να διευκολύνει την αναζήτηση και να «λύσει» τα χέρια του καταναλωτικού κοινού η Porsche λανσάρει τον δικό της έξυπνο διαμορφωτή. Σε μία περίοδο που λόγω των συνθηκών του κορωνοϊού είναι πιο δύσκολο να επισκεφτούμε με φυσική παρουσία τις αντιπροσωπείες, η γερμανική μάρκα premium μοντέλων προτείνει έναν διαδικτυακό διαμορφωτή που θα σας βοηθά να φτιάξετε το νέο σας αυτοκίνητο. 

Πρόκειται για ένα application το οποίο είναι σε θέση να αναλύει-αξιολογεί εκατομμύρια δεδομένα, χάρη στις πληροφορίες που έχει αποθηκεύσει σχετικά με περισσότερα από 270 μοντέλα μηχανικής εκμάθησης. Με την πολύτιμη συνδρομή της τεχνητής νοημοσύνης, ο διαμορφωτής δέχεται τις επιλογές κάθε πελάτη ξεχωριστά και ο αλγόριθμός του προσπαθεί να δώσει εξατομικεύμενες προτάσεις, κατάλληλες για τις προτιμήσεις του κάθε χρήστη. Η Porsche υπόσχεται σχεδόν τέλεια ταύτιση αγοράς-ζήτησης, ισχυρίζεται δηλαδή ότι ο διαμορφωτής προτείνει με ακρίβεια 90% κατά μέσο όρο βάσει των εξατομικευμένων προτιμήσεων όποιου επιλέγει την εφαρμογή.

«Χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη στο Porsche Car Configurator, κάνουμε τη διαδικασία διαμόρφωσης ευκολότερη για τους πελάτες μας.  Αξιοποιούμε αυτήν την τεχνολογία για να δημιουργήσουμε μια πραγματικά εξατομικευμένη διαδικτυακή εμπειρία όπου εμφανίζουμε κατάλληλες επιλογές εξοπλισμού. Κανένας χρήστης δεν λαμβάνει τις ίδιες προτάσεις», δηλώνει σχετικά ο Axel Berger, Διευθυντής έργου στο τμήμα Advanced Analytics και Smart Data της Porsche.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία τονίζει πως το ποσοστό ταύτισης θα βελτιωθεί με την πάροδο του χρόνου, καθώς μέσω artificial intelligence το app θα προσαρμόζεται ακόμη περισσότερο στις ανάγκες του χρήστη. Ο χρόνος είναι χρήμα και στην Porsche θέλουν να εξοικονομήσουν στο μέγιστο βαθμό.

SPRING SEAT
OPEL