Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Έρευνα: Περιττές κάποιες νέες τεχνολογίες στα αυτοκίνητα

Έρευνα: Περιττές κάποιες νέες τεχνολογίες στα αυτοκίνητα

5.516 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2021)

Έρευνα της J.D Power σε 110.827 ανθρώπους που αγόρασαν καινούριο αυτοκίνητο το 2021 αποκαλύπτει πως πολλοί δεν χρησιμοποιούν τα εξελιγμένα συστήματά τους, αφού είναι εντελώς περιττά.

autotriti team

Μπορεί οι νέες τεχνολογίες με τις οποίες εξοπλίζονται τα αυτοκίνητα να αποτελούν έναν σημαντικό λόγο για τον οποίον οι πελάτες προτιμούν ένα αυτοκίνητο, ωστόσο έρευνα της J.D Power δείχνει πως πολλά νέα μοντέλα εξοπλίζονται με συστήματα για τα οποία οι αγοραστές δεν ενδιαφέρονται. Αυτό σημαίνει πως οι εταιρείες συχνά εξοπλίζουν τα αυτοκίνητά τους με τεχνολογίες που είναι αδιάφορες για το αγοραστικό κοινό, ωστόσο την ίδια στιγμή, αυτές ανεβάζουν την τιμή του αυτοκινήτου, επηρεάζοντας έτσι σημαντικά τις πωλήσεις του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Νέες τεχνολογίες=Υψηλότερες τιμές

«Οι τιμές των νέων αυτοκινήτων δεν ήταν ποτέ ψηλότερες, κυρίως εξαιτίας του εξοπλισμού τους. Αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα εάν οι ιδιοκτήτες αγοράζουν πράγματα που πρόκειται να χρησιμοποιήσουν, ωστόσο κάποιες τεχνολογίες μοιάζουν περιττές σε πολλούς κατόχους», δήλωσε η Kristin Kolodge, διευθύντρια της J.D Power.
 

Η πλειοψηφία των οδηγών δεν χρησιμοποιεί τα νέα τεχνολογικά συστήματα

Η έρευνα της J.D Power δείχνει πως, σε ένα αυτοκίνητο που υπάρχουν τρία νέα εξελιγμένα τεχνολογικά συστήματα, λιγότεροι από τους μισούς ιδιοκτήτες έχουν χρησιμοποιήσει και τα τρία συστήματα αυτά τις πρώτες 90 μέρες μετά την αγορά του. Αυτοί που δεν το κάνουν ισχυρίζονται πως δεν χρειάζονται τα συστήματα αυτά. Το 61% των ιδιοκτητών αναφέρουν πως δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ την ψηφιακή πλατφόρμα για αγορές που προσφέρουν τα αυτοκίνητά τους, με το 51% από αυτούς να ισχυρίζεται πως δεν την έχουν ανάγκη. Αδιάφοροι είναι οι ιδιοκτήτες και για τα συστήματα επικοινωνίας μεταξύ οδηγού και επιβατών, με το 52% να λέει ότι δεν τα έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ και το 40% ότι δεν το χρειάζεται.
 

Η πίσω κάμερα είναι ψηλά στην λίστα των προτιμήσεων των πελατών

Συμπερασματικά, η έρευνα αναφέρει πως όταν μια νέα τεχνολογία είναι χρήσιμη, προσελκύει τον υποψήφιο πελάτη να αγοράσει το αυτοκίνητο. Για παράδειγμα, συστήματα όπως η πίσω κάμερα και η κάμερα στον κεντρικό καθρέπτη είναι ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών και κάτι που θα ήθελαν να έχει το καινούριο τους αυτοκίνητο.

*Στην έρευνα της J.D Power συμμετείχαν 110,827 άνθρωποι που αγόρασαν καινούριο αυτοκίνητο μέσα στο 2021. Οι συμμετέχοντας κλήθηκαν να απαντήσουν για τα νέα συστήματα που έχουν τα αυτοκίνητά τους, 90 μέρες μετά την αγορά.

Έρευνα σε 110.000 νέους κατόχους αυτοκινήτων αποκαλύπτει:
- Η πλειοψηφία δεν χρησιμοποιεί τα νέα τεχνολογικά συστήματα
- Οι οδηγοί λένε ότι δεν χρησιμοποιούν γιατί δεν τα έχουν ανάγκη
- H πίσω κάμερα είναι ψηλά στις προτιμήσεις των οδηγών
Εσύ χρησιμοποιείς όλα τα συστήματα και τις ανέσεις του αυτοκινήτου σου; Μήπως, απλά τα αγόρασες και δεν σου έχουν χρησιμεύσει ποτέ;
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »