ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ένα μοτέρ σαν το diesel 1,3 της Fiat που κινεί όλα τα ιταλικά, πολλά γερμανικά και αρκετά αμερικανικά αυτοκίνητα, μειώνει το κόστος, ενώ συγχρόνως προσφέρει τις πολύ καλές τους υπηρεσίες σε μεγαλύτερο

Ένα μοτέρ σαν το diesel 1,3 της Fiat που κινεί όλα τα ιταλικά, πολλά γερμανικά και αρκετά αμερικανικά αυτοκίνητα, μειώνει το κόστος, ενώ συγχρόνως προσφέρει τις πολύ καλές τους υπηρεσίες σε μεγαλύτερο κοινό.

Εσείς θέλετε ο κάθε κατασκευαστής να ανακαλύπτει τον τροχό για λογαριασμό του; Ή προτιμάτε τις συνεργασίες;

6.049 Επισκέψεις στο άρθρο (26/1/2014)

Το μοτέρ που βρίσκεται κάτω από το καπό του αυτοκινήτου σας στοιχίζει εκατομμύρια ευρώ. Είναι προϊόν ατελείωτων ωρών έρευνας, μελέτης και εξέλιξης, όσο και αν στα δικά σας μάτια είναι δύο αριθμοί: Ισχύς και κατανάλωση. Δεν είναι κρίμα να κινεί μόνο μια χούφτα αυτοκίνητα;

autotriti team

Ο σύγχρονος κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει κάποια βασικά στοιχεία που μοιράζονται όλα τα μοτέρ της αγοράς. Δεν πιστεύετε φυσικά πως ο κάθε κατασκευαστής εφεύρε την ίδια τεχνολογία από την αρχή. Για παράδειγμα όλα τα σημερινά τετρακύλινδρα μοτέρ χρησιμοποιούν μια πατέντα της Mitsubishi, χωρίς την οποία θα ήταν όλα τα αυτοκίνητα ακόμη τραχιά στη λειτουργία τους, σαν τρακτέρ: Τον αντικραδασμικό άξονα.
Τέτοιες τεχνολογίες που σήμερα θεωρούμε δεδομένες είναι πολλές. Και για τις πατέντες αυτές πληρώνει ο ένας κατασκευαστής δικαιώματα στον άλλο. Είναι μία πηγή εσόδων για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, αφού όλοι προτιμούν να πληρώνουν δικαιώματα από το να ξανα-ανακαλύψουν τον τροχό.
Και όμως η αγορά αυτό το τελευταίο σκέλος δεν το βλέπει έτσι. Βλέπεις η απόλυτη μορφή αυτής της περικοπής κόστους είναι η συνεργασία μεταξύ αυτοκινητοβιομηχανιών, ώστε το ακριβότερο τμήμα του αυτοκινήτου τους να μοιράζεται ανάμεσα σε πολλά μοντέλα. Και αυτό κάποιοι το βλέπουν αρνητικά.
Δηλαδή δεν είναι ωραίο που ένα μοτερ κινεί όλα τα μίνι της Toyota, Peugeot και Citroen (και της Daihatsu); Δεν είναι ωραίο που το ίδιο συμβαίνει με μια σειρά αυτοκινήτων που μοιράζονται κινητήρες μέσα από συνεργασίες σωτήριες για τους ίδιους και συμφέρουσες για εμάς; 
Ένα μοτέρ σαν το diesel 1,3 της Fiat που κινεί όλα τα ιταλικά, πολλά γερμανικά και αρκετά αμερικανικά αυτοκίνητα, μειώνει το κόστος, ενώ συγχρόνως προσφέρει τις πολύ καλές τους υπηρεσίες σε μεγαλύτερο κοινό. Τέτοια μοτέρ υπάρχουν πολλά και είναι συχνά η μόνη αιτία ύπαρξης αυτοκινήτων που αλλιώς δε θα βλέπαμε. 
Tο ίδιο θα συμβεί και με τη συνεργασία της Toyota με την ΒΜW. Ένα μοτέρ και για τους δύο θα κάνει πιθανή την ύπαρξη μοντέλων που αλλιώς δε θα βλέπαμε ούτε στον ύπνο μας. Όπως η πισωκίνητη Alfa spider που περιμένουμε σε συνεργασία με τη Mazda.
Πώς βλέπετε εσείς όμως αυτές τις συνεργασίες; Δεν είναι πεταμένα λεφτά αν ανακαλύπτουν όλοι οι κατασκευαστές τον τροχό από την αρχή; H μήπως υπάρχουν όρια; Και ποιος τα θέτει; Εσείς για παράδειγμα τι βλέπετε και επιβραβεύετε, και με τι... σηκώνετε το φρύδι όταν ακούτε για συνεργασίες; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

elk test
NISSAN