ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμάζουν μοτέρ υδρογόνου Mahle και Liebherr
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουν μοτέρ υδρογόνου Mahle και Liebherr

2.550 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2021)

Μία νέα τεχνολογία έγχυσης και καύσης καυσίμου η οποία αποσκοπεί στην ανάπτυξη κινητήρων εσωτερικής καύσης με υδρογόνο ανακοίνωσε η Mahle μαζί με την ελβετική εταιρεία Liebherr.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Πέραν του ηλεκτρισμού, το υδρογόνο είναι επίσης ένας από τους τομείς πάνω στον οποίο εργάζονται αρκετές μάρκες, αλλά και επιμέρους προμηθευτές της αυτοκινητοβιομηχανίας, που ψάχνουν τρόπους για την προώθηση καθαρών συστημάτων κίνησης με την παράλληλη διατήρηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης στη ζωή, κάτι που δεν υποστηρίζουν τα ηλεκτρικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Νέο σύστημα καύσης για κινητήρα με υδρογόνο

Μία από αυτές τις εταιρείες είναι και η προμηθεύτρια Mahle, η οποία σε συνεργασία με την Liebherr Machines Bulle παρουσίασαν μια νέα μέθοδο έγχυσης και καύσης υδρογόνου σε έναν εμβολοφόρο κινητήρα που αποφεύγει το πρόβλημα της ασταθούς καύσης. Το σύστημα αυτό ονομάζεται Mahle Jet Ignition (MJI) και αναπτύχθηκε αρχικά ως ιδέα για την ενίσχυση της απόδοσης ενός υβριδικού συστήματος κίνησης βενζίνης.
 
Το MJI είναι με λίγα λόγια μια τεχνολογία καύσης προ-θαλάμου ανάφλεξης με σπινθήρα που περιλαμβάνει έναν μικρό θάλαμο μέσα στον κύριο θάλαμο καύσης, στον οποίο προεξέχουν η άκρη ενός μπεκ ψεκασμού καυσίμου και η άκρη του μπουζί. Μια μικρή ποσότητα υδρογόνου εγχέεται στον προθάλαμο και αναφλέγεται από τον σπινθήρα. Το προκύπτον υλικό διέρχεται μέσω μικρών ανοιγμάτων στον κύριο θάλαμο καύσης και λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε ενέργεια, αναφλέγεται γρήγορα, ομοιόμορφα  και αποτελεσματικά χωρίς να απαιτείται μείωση του λόγου συμπίεσης του κινητήρα, που θα έκανε το μοτέρ αναποτελεσματικό, προσφέροντας λιγότερη ισχύ για την ποσότητα του καυσίμου που καίγεται.
 
Μάλιστα επισημαίνεται από την Mahle πως το συγκεκριμένο σύστημα είναι ιδανικό για βαρέως τύπου οχήματα και μηχανήματα όπως εκσκαφείς και τροχοφόροι φορτωτές, όπου εξελιγμένα συστήματα σαν τις κυψέλες καυσίμου αγγίζουν τα όριά τους πιο γρήγορα. Μάλιστα το σύστημα αυτό έχει ήδη αναπτυχθεί και δοκιμάζεται από την Liebherr στους κινητήρες H966 και H964 για βαρέως τύπου σκαφτικά οχήματα. Συνέχεια του άρθρου >>>
Smart
LEASING 3 MIKRA VANS