Tech info: Πίσω κίνηση

Tech info: Πίσω κίνηση

47.255 Επισκέψεις στο άρθρο (4/2/2016)

Η ισορροπημένη κατανομή βάρους μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα στα Fiat 124 Spider και Mazda MX-5 έχει επιτευχθεί όμως αναφέραμε, με την τοποθέτηση του κινητήρα προς τα πίσω και με τη χρήση εξαρτημάτων από αλουμίνιο στα εμπρός και πίσω άκρα του αμαξώματος. Το πίσω διαφορικό διαθέτει ένα οδοντωτό δακτύλιο, βελτιστοποιημένο για να μπορεί να υποστηρίξει την παραγόμενη ροπή. Το πάχος του έχει μειωθεί, αλλά παραμένει δυνατό και συνδυάζεται με χαμηλό επίπεδο θορύβων, κραδασμών & τριγμών (NVH). Τέλος, η μονάδα του πίσω διαφορικού είναι συμπαγής και το σχήμα του εσωτερικού της έχει βελτιστοποιηθεί για να δημιουργεί μια ομαλή ροή της κίνησης από τα πίσω γρανάζια του διαφορικού.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OPEL