Ο «εξερευνητής» της Ford συνδυάζει ένα high-tech, 3λιτρο turbo V6 EcoBoost κινητήρα 363 ίππων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 102 ίππων και μία μπαταρία 13,6 kWh (10,3 kWh η ωφέλιμη χωρητικότητα).
Περνώντας από την θεωρία στην πράξη, το δυναμικό στυλ του Ford Explorer αποτυπώνεται (και) με το θηριώδες μηχανικό σύνολο που κρύβει κάτω από το καπό. Ένα μηχανικό σύνολο το οποίο δεν συναντάμε συχνά, καθώς συνεργάζονται ένα ισχυρό θερμικό μοτέρ με έναν αντίστοιχα ισχυρό ηλεκτροκινητήρα. Πιο συγκεκριμένα, ο «εξερευνητής» της Ford συνδυάζει ένα high-tech, 3λιτρο turbo V6 EcoBoost κινητήρα 363 ίππων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 102 ίππων και μία μπαταρία 13,6 kWh (10,3 kWh η ωφέλιμη χωρητικότητα).
Από την μία πλευρά έχουμε ένα SUV με εντυπωσιακή ιπποδύναμη το οποίο φτάνει τους 457 ίππους, ενώ στον αντίποδα υπάρχει Plug-in υβριδική τεχνολογία που κρατά την κατανάλωση σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα.
Το συγκεκριμένο σύνολο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων (που συναντάμε και στην Mustang) και αποδίδει συνδυαστικά 457 άλογα με 825 Nm ροπής! Αναμενόμενα, οι επιδόσεις του Explorer είναι γαργαλιστικές, μιας και επιταχύνει σαν βολίδα θυμίζοντας hot hatch. Στις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center, το Explorer κατέγραψε 5,6 δλ. στο 0-100 χλμ., με εξαιρετικούς χρόνους και στις ρεπρίζ (2,8 δλ. για τα 60-100 χλμ./ώρα και 3,4 δλ. για τα 80-120 χλμ./ώρα). Σε όλα τα παραπάνω, να προστεθεί η τετρακίνηση με τα αντίστοιχα προγράμματα λειτουργίας του Terrain Management System (Eco, Normal, Sport, Slippery, Deep Snow/Sand, Trail και Tow, με ξεχωριστά γραφικά φυσικά για το καθένα στον πίνακα οργάνων).