Κινητήρας: Όταν η Cosworth βάζει χέρι στο μοτέρ της Mustang

Κινητήρας: Όταν η Cosworth βάζει χέρι στο μοτέρ της Mustang

27.479 Επισκέψεις στο άρθρο (2/2/2016)

Kάτω από το καπό υπάρχει ο 2,3 λτ. EcoBoost κινητήρας της νέας Mustang, με άμεσο ψεκασμό και διπλό ανεξάρτητο μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων. Ωστόσο ο κινητήρας αυτός έχει εξελιχθεί από την Cosworth και αναβαθμιστεί σημαντικά για να αποδίδει 350 άλογα και 440 Nm ροπής (470 με overboost) τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 2.000 έως τις 4.500 σ.α.λ. Mε νέο καπάκι, νέα χιτώνια κυλίνδρων, νέο twin-scroll τούρμπο, μεγαλύτερο intercooler, νέα συστήματα εισαγωγής καυσίμου και εξαγωγής, ξεχωριστό ψυγείο λαδιού καθώς και σύστημα εξάτμισης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βαλβίδα, που αλλάζει τον ήχο της, ο κινητήρας του Focus RS έχει εξαιρετική απόδοση και ακουστική. Η απόκριση είναι άριστη ακόμη και στις χαμηλές στροφές, σε βαθμό, που ξεχνάς, πως ο κινητήρας είναι turbo. Η ευστροφία εντυπωσιάζει ακόμη και στις υψηλές στροφές και πάντα η ακουστική έστω και τεχνητά ενισχυμένη είναι εντυπωσιακή. Όσο για τις επιδόσεις; Απλά καταιγιστικές: Σημειώστε 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δλ. (με λειτουργία launch control) και τελική ταχύτητα (περιορίζεται βέβαια ηλεκτρονικά) στα 266 χλμ./ώρα. Όχι και άσχημα για ένα αυτοκίνητο 1.600 κιλών. Το κατά παράδοση εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο έχει βελτιστοποιηθεί για τους ενθουσιώδεις οδηγούς με ένα πιο κοντό επιλογέα ώστε να επιτυγχάνονται ταχύτερες και πιο ακριβείς αλλαγές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green