" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η πρώτη μας επαφή με το νέο Ford Focus RS μας άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις. Το εντυπωσιακό μοντέλο της Ford με τα 350 άλογα και την τετρακίνηση είναι ικανό για μεγάλα πράγματα.

Το πίσω μέρος ξεχωρίζει από τον αεροδυναμικό διαχύτη και την μεγάλη αεροτομή οροφής.

Στην πίστα ξεδιπλώνει τις αρετές του το Focus RS.

Το εσωτερικό του δεν διαφέρει ιδιαιτέρως από τα απλά Focus.

Τα μπάκετ καθίσματα είναι της Recaro.

Οδηγούμε: Ford Focus RS

Διαβάστηκε από 20949 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/2/2016

Εντυπωσιακό σε εμφάνιση και προδιαγραφές, το νέο Ford Focus RS έχει 350 άλογα, «έξυπνη» τετρακίνηση, fun to drive χαρακτήρα, καταιγιστικές επιδόσεις και τιμή κανόνι, αφήνοντας μας ξάγρυπνους.

 
Μετά από μήνες αναμονής, πλήθος κατασκοπευτικών φωτογραφιών, teaser βίντεο και στατικών παρουσιάσεων, ήρθε η στιγμή που –κακά τα ψέματα – περιμέναμε, όπως ακριβώς περιμένουν τα παιδιά τα Χριστούγεννα: Tην οδήγηση του νέου Ford Focus RS, το οποίο είναι το τρίτο στην ιστορία του Focus, του μοντέλου που έμελλε να αλλάξει τον ρου της ιστορίας για την φίρμα του μπλε οβάλ. 

Με 350 άλογα, high-tech τετρακίνηση, 4 προγράμματα λειτουργίας, ένα από τα οποία επιτρέπει την οδήγηση με εντυπωσιακά driftαρίσματα και τιμή 44.740 ευρώ, το Focus RS υπόσχεται συγκλονιστικές οδηγικές συγκινήσεις. Δεν είναι παρά ελάχιστα λεπτά, που έχουμε αφήσει το μπάκετ κάθισμα και όντας στο δωμάτιο του ξενοδοχείου μας στο κέντρο της Βαλένθια, βλέπουμε το parking με τα μπλέ και γκρι Focus RS (διαθέσιμο επίσης σε μαύρο και άσπρο) και έχουμε ακόμα στα αυτιά μας τα μπαμ-μπουμ από την εξάτμιση σε κάθε άφημα του γκαζιού. Νιώθουμε ακόμη την κάθε πληροφορία από το τιμόνι στα ακροδάκτυλά μας και φυσικά προσπαθούμε να βρούμε λόγια για να περιγράψουμε τον ταχυδακτυλουργικό τρόπο, που η πολεμική μηχανή της Ford στρίβει κάθε στροφή.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση Focus RS
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι/τύπος) 2.261/4/16
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 350/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 440 (470)/2.000-4.500
0 -100 χλμ./ώρα (δλ.) 4,7
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 266
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 7,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 175
Ανάρτηση Ε/Π Γόνατα ΜακΦέρσον/Πολλαπλοί σύνδεσμοι
Φρένα Ε/Π Αερ. Δίσκοι/ Δίσκοι
Διαστάσεις ΜxΠxΥ (χλστ.) 4.390x2.010x1.472
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.647
Βάρος (κιλά) 1.599
Tags: FORD FOCUS, rs
 
  • Billis TS

    Για αλλη μια φορα μεσα απο ιστορια 45 ετων,FORD και COSWORTH δειχνουν την αγαπη και τη γνωση για δημιουργιες αντρικες,μακρια απο τα συνηθισμενα.Μπραβο!!

      8
  • timos

    Το μόνο μειονέκτημα είναι ο κυβισμός του 2261 κ.ε.κ, διαφορετικά είναι κορυφαία επιλογή!!!!

      3
  • Fanis

    ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ.ΕΠΡΕΠΕ Η ΚΑΡΟΤΣΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΠΟΡΤΗ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΤΥΧΟΝ ΕΚΔΟΣΗ RS 500

      1