Ένα Rallye Car για το δρόμο

25.354 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/2/2016

Πριν ακόμη καθίσεις στο μπάκετ κάθισμα, το νέο Focus RS δηλώνει την υπόστασή του με την πρώτη ματιά. Χωρίς να είναι κραυγαλέο, όπως το Honda Civic Type R, το πεντάθυρο Focus RS δείχνει τον πολεμικό του χαρακτήρα. Η μεγάλη γρίλια μπροστά με το μαύρο φόντο, τα ελαφρώς φουσκωμένα φτερά, τα νεύρα στο καπό, οι δύο παχυλές εξατμίσεις που ξεπροβάλλουν μέσα από τον διαχύτη και φυσικά η εντυπωσιακή αεροτομή, δίνουν την εντύπωση πως το Focus RS μόλις βγήκε από κάποια ειδική διαδρομή του WRC. Φυσικά η πολεμική εικόνα του Focus RS δεν δημιουργεί μόνο εντυπώσεις, αλλά προσφέρει και ουσία μιας και βελτιώνει την αεροδυναμική και την ψύξη. Για παράδειγμα, το κυψελωτό πλέγμα της γρίλιας έχει ειδικό σχεδιασμό για καλύτερη ροή του αέρα και ψύξη του κινητήρα, ενώ δυο χαμηλά τοποθετημένοι αεραγωγοί στέλνουν κατευθείαν αέρα στα μπροστινά αεριζόμενα δισκόφρενα των 350 χλστ. με 4πίστονες δαγκάνες της Brembo. Tα διάφορα αεροδυναμικά βοηθήματα και ο διαχύτης προσφέρουν μηδενικό lift στις υψηλές ταχύτητες. Το αυτοκίνητο φορά ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών με ελαστικά 235/35 της Michelin: Στάνταρ προσφέρονται τα Pilot Super Sport για καθημερινή χρήση, ενώ για πρώτη φορά σε RS διαθέσιμα είναι τα Pilot Sport Cup 2 για χρήση σε πίστα. Ως έξτρα προσφέρονται σφυρήλατες ζάντες σε μαύρο ματ χρώμα, που είναι και ελαφρύτερες κατά 4 κιλά. Το νέο Focus RS είναι το πρώτο μοντέλο στην ιστορία των RS που θα πωλείται σε όλο τον κόσμο και θα παράγεται για όλες τις αγορές στο εργοστάσιο της Ford στo Σαρλουί.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση Focus RS
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι/τύπος) 2.261/4/16
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 350/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 440 (470)/2.000-4.500
0 -100 χλμ./ώρα (δλ.) 4,7
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 266
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 7,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 175
Ανάρτηση Ε/Π Γόνατα ΜακΦέρσον/Πολλαπλοί σύνδεσμοι
Φρένα Ε/Π Αερ. Δίσκοι/ Δίσκοι
Διαστάσεις ΜxΠxΥ (χλστ.) 4.390x2.010x1.472
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.647
Βάρος (κιλά) 1.599
Tags: FORD FOCUS
 
  • Billis TS

    Για αλλη μια φορα μεσα απο ιστορια 45 ετων,FORD και COSWORTH δειχνουν την αγαπη και τη γνωση για δημιουργιες αντρικες,μακρια απο τα συνηθισμενα.Μπραβο!!

      8
  • timos

    Το μόνο μειονέκτημα είναι ο κυβισμός του 2261 κ.ε.κ, διαφορετικά είναι κορυφαία επιλογή!!!!

      3
  • Fanis

    ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ.ΕΠΡΕΠΕ Η ΚΑΡΟΤΣΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΠΟΡΤΗ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΤΥΧΟΝ ΕΚΔΟΣΗ RS 500

      1