Ποιοτικό είναι στην κατασκευή το εσωτερικό του Ford Kuga, αφού τριγμοί δεν ακούγονται και όταν κινείσαι στο χώμα.
Εσωτερικό-Χώροι: Τεχνολογικά αναβαθμισμένο και φιλόξενο
32.944 Επισκέψεις στο άρθρο (4/9/2016)
Στο εσωτερικό του Ford Kuga της δοκιμής μας, η σημαντικότερη είδηση έχει να κάνει με την τοποθέτηση του νέου συστήματος infotainment SYNC3 της Ford. Αυτό διαθέτει μία 8 ιντσών οθόνη στην κεντρική κονσόλα, είναι συμβατό με τις λειτουργίες Apple CarPlay και Android Auto, διαθέτει όπως και η προηγούμενη γενιά του φωνητικές λειτουργίες για τον χειρισμό επιμέρους συστημάτων του οχήματος, και το σημαντικότερο, είναι πιο εύχρηστο και εργονομικό, πεδίο στο οποίο υστερούσε η προηγούμενη γενιά. Σε ό,τι αφορά στην ποιότητα των υλικών αυτή είναι καλή, το ταμπλό καλύπτεται από αφρώδες υλικό, ενώ τα πλαστικά έχουν προσεγμένη συναρμογή, αφού τριγμοί δεν ακούστηκαν ακόμη και όταν το μοντέλο κινήθηκε στον χωματόδρομο.
Έπειτα, όσον αφορά στους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, το Kuga είναι αρκετά φιλόξενο. Οι πίσω επιβάτες έχουν άπλετο χώρο για τα γόνατά τους, το ίδιο και για το κεφάλι και 4 ψηλοί θα βολευτούν με άνεση. Μεγάλο σε όγκο είναι και το πορτ-μπαγκάζ αφού η χωρητικότητα ξεκινά από τα 456 λτ. και με την αναδίπλωση των καθισμάτων φτάνει τα 1.653 λτ., ωστόσο δεν υπερβαίνει τον μέσο όρο της κατηγορίας.
Ο πίνακας οργάνων δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις σε όσους γνωρίζουν το εσωτερικό των μοντέλων της Ford.
καλημερα σε ολους τους φιλους του aytotriti. διαβασα ολο το αρθρο για το νεο ford kyga και μου εκανε εντυπωση η αναφορα για το συστήματος infotainment SYNC3 της ford που αναθεμα αν ξερουν 2-3 εδω μεσα τι ειναι και μαλλον πως το χρησιμοποιουν αυτο. ο κλασικος ελληναρας αν δν εχει το τηλεφωνο στο χερι ή στο αυτι του δν μπορει να μιλησει στο τηλεφωνο η να μπει στους χαρτες οποτε δωρο αδωρο!!!κατα τα αλλα μπορω να πω οτι η φορντ με το νεο kuga πλεον ''χτυπαει'' και μεγαλες εταιριες οπως το BMW Χ1 και το VW Tiguan και διεκδικει κ αυτη μεριδιο αγορας απο την πιο πανω κατηγορια!
Συγκριτικό τεστ δεν έχει Ford Kuga με ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ Tiguan να γελάσουν από τα κράσπεδα έως τις παιδικές χάρες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Δε παύει να είναι ένα αξιόπιστο και γεροδεμένο αυτοκίνητο όπως ήταν και τα προηγούμενα Kuga αλλά και τα Maverick. Σχεδιαστικά δε μου αρέσει όμως και ειδικά μπροστά. Θα προτιμούσα μια σχεδιαστική εξέλιξη του πρώτου Kuga καθώς έδειχνε πιο άγριο. Η αποδοχή της σχεδίασης είναι όμως κάτι υποκειμενικό. Με τον 2λιτρο κινητήρα όμως δε πρόκειται να πουλήσει ειδικά στην Ελλάδα και στην εποχή που ζούμε...
καλημερα σε ολους τους φιλους του aytotriti. διαβασα ολο το αρθρο για το νεο ford kyga και μου εκανε εντυπωση η αναφορα για το συστήματος infotainment SYNC3 της ford που αναθεμα αν ξερουν 2-3 εδω μεσα τι ειναι και μαλλον πως το χρησιμοποιουν αυτο. ο κλασικος ελληναρας αν δν εχει το τηλεφωνο στο χερι ή στο αυτι του δν μπορει να μιλησει στο τηλεφωνο η να μπει στους χαρτες οποτε δωρο αδωρο!!!κατα τα αλλα μπορω να πω οτι η φορντ με το νεο kuga πλεον ''χτυπαει'' και μεγαλες εταιριες οπως το BMW Χ1 και το VW Tiguan και διεκδικει κ αυτη μεριδιο αγορας απο την πιο πανω κατηγορια!
Συγκριτικό τεστ δεν έχει Ford Kuga με ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ Tiguan να γελάσουν από τα κράσπεδα έως τις παιδικές χάρες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Απαγορευτική τιμή και απαγορευτική χωρητικότητα κινητήρα για Ελλάδα αλλά και για ολόκληρη την Ευρώπη.... τα 1.5l μόνο και αν θα πουλήσει.....
Στα σαιτ,αλλο βλεπαμε σαν νεο κουγκα...καμια σχεδη με αυτον τον εξωτερικο σχεδιασμο.
Δε παύει να είναι ένα αξιόπιστο και γεροδεμένο αυτοκίνητο όπως ήταν και τα προηγούμενα Kuga αλλά και τα Maverick. Σχεδιαστικά δε μου αρέσει όμως και ειδικά μπροστά. Θα προτιμούσα μια σχεδιαστική εξέλιξη του πρώτου Kuga καθώς έδειχνε πιο άγριο. Η αποδοχή της σχεδίασης είναι όμως κάτι υποκειμενικό. Με τον 2λιτρο κινητήρα όμως δε πρόκειται να πουλήσει ειδικά στην Ελλάδα και στην εποχή που ζούμε...