9 φωτογραφίες »

Νέο Ford Kuga: Να το πάρω πιο σπορτίφ ή πιο elegant;

70.468 Επισκέψεις στο άρθρο (27/12/2020)

Kuga σε elegant ή σε σπορτίφ; Οι εκδόσεις Titanium και ST-Line του νέου Kuga διαφέρουν σε ουσιαστικούς τομείς, διαμορφώνοντας έτσι ένα διαφορετικό χαρακτήρα στο SUV της Ford. Διαβάστε με ποιο τρόπο κάθε έκδοση προάγει τον εκλεπτυσμένο ή το δυναμικό χαρακτήρα του.


Στην τελική επιλογή ενός αυτοκινήτου δεν παίζουν ρόλο μόνο τα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά και η έκδοση εξοπλισμού, αφού και αυτή μπορεί να του διαφοροποιήσει τον χαρακτήρα αναλόγως. Συνήθως οι εκδόσεις ενός μοντέλου διαφέρουν στα στοιχεία του εξοπλισμού –και φυσικά στην τιμή. Οπότε το δίλημμα είναι αν τα παραπάνω στοιχεία εξοπλισμού αξίζουν τα λεφτά τους.

Ωστόσο σε κάποιες περιπτώσεις, όπως εδώ με το Ford Kuga, η επιλογή έκδοσης είναι μια πολυδιάστατη διαδικασία, καθώς πέρα από το κομμάτι του εξοπλισμού οι εκδόσεις διαφέρουν και σε άλλους τομείς, όπως η εμφάνιση και τα οδηγικά χαρακτηριστικά. Αυτό, ωστόσο, που ισχύει ανεξαρτήτως έκδοσης, είναι πως πρόκειται για εκδόσεις που αξίζουν τα λεφτά τους.

Το νέο Kuga σε 5 εκδόσεις    
Το τελευταίο μοντέλο που λάνσαρε η φίρμα με το μπλε οβάλ σήμα είναι το νέο Kuga, ένα οικογενειακό σύγχρονο SUV, το οποίο είναι διαθέσιμο σε 5 διαφορετικές εκδόσεις, τις Trend, Titanium, ST-Line, ST-Line X και την ειδική πολυτελή έκδοση Vignale. Εμείς στο θέμα μας θα εστιάσουμε στις εμπορικότερες Titanium και ST-Line, οι οποίες διαφοροποιούνται μεταξύ τους, πέρα από το εξοπλιστικό κομμάτι και στην εν γένει φιλοσοφία τους. Η πρώτη εστιάζει στο να παρουσιάσει ένα elegant σύνολο, ενώ η δεύτερη με τις σπορτίφ αναφορές της προβάλλει περισσότερο το δυναμισμό του μοντέλου.

Εμφάνιση: Με διαφορετική μάσκα
Το 3ης γενιάς Kuga έχει βασιστεί πάνω στην C2 πλατφόρμα της Ford και διαθέτει μια πιο αεροδυναμική και «ρευστή» σχεδίαση, ξεφεύγοντας από την μέχρι τώρα κλασσική SUV εικόνα. Οι νέες αναλογίες και τα όμορφα άκρα τονίζουν την κομψότητα, που ζητά ο σύγχρονος αγοραστής της κατηγορίας, ενώ το μήκος των 4.614 χλστ. το κατατάσσουν στο άνω άκρο των C-SUV. Στην έκδοση ST-Line το μήκος φτάνει τα 4.626 χλστ. Ήσσονος σημασίας, αλλά οφείλουμε να το αναφέρουμε.

Αυτό που είναι μείζονος σημασίας, είναι η διαφορετική σχεδίαση του εμπρόσθιου μέρους, το οποίο καταδεικνύει και τη διαφορετική φιλοσοφία των δύο εκδόσεων. Στην έκδοση Titanium η γρίλια αποτελείται από παράλληλες μεταλλικές ραβδώσεις, σαν «ανοιχτά στόρια», ενώ στην ST-Line έχει υιοθετηθεί μια μαύρη κυψελοειδής γρίλια. Διαφορετικής σχεδίασης είναι και ο προφυλαχτήρας, όντας πιο αιχμηρός στην έκδοση ST-Line, στο χρώμα του αμαξώματος και με διαφορετικό σχέδιο για τους αεραγωγούς. Οι οπτικές διαφορές στο μπροστινό μέρος κλείνουν με τους προβολείς ομίχλης, όπου στην ST-Line έκδοση είναι τεχνολογίας LED και φέρουν στατικά φώτα στροφής.

Περνώντας στο πλαϊνό μέρος στην έκδοση Titanium είναι πιο εμφανής η ύπαρξη των προστατευτικών σπόιλερ, τα οποία είναι βέβαια τοποθετημένα περιμετρικά σε όλο το αμάξωμα, ενώ παράλληλα το φινίρισμα στο πλαίσιο των παραθύρων και στις ράγες οροφής είναι μεταλλικής απόχρωσης δίνοντας μια πιο πολυτελή εικόνα, συγκριτικά με τα αντίστοιχα μαύρου χρώματος στην ST-Line. Διαφορετικής σχεδίασης είναι και οι ζάντες 17 και 18 ιντσών αντίστοιχα. Τέλος στο πίσω μέρος η μεγάλη διαφορά εντοπίζεται στην διπλή απόληξη της εξάτμισης, όπου το τελικό μέρος της ST-Line θυμίζει μοντέλα επιδόσεων.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
test center