5 φωτογραφίες »

Κορυφαίο χαρακτηριστικό των ST εκδόσεων είναι η οδική τους συμπεριφορά. Το Fiesta είναι εξαιρετικά σταθερό και γρήγορο σε πολύ κλειστά κομμάτια, ενώ το Focus (φώτο) δείχνει να έχει αστείρευτα περιθώρια πρόσφυσης.

Living the American dream

27.228 Επισκέψεις στο άρθρο

Από τα hot hatch η απόσταση μέχρι τη Mustang GT και το Ranger Raptor είναι σίγουρα χαώδης, ωστόσο ο παρονομαστής παραμένει κοινός και είναι η οδηγική απόλαυση και ευχαρίστηση. Τα fastback και τα pick-up αμαξώματα, ειδικά σε σπορ εκδόσεις, μπορεί να μην είναι τα πιο συνηθισμένα που θα συναντήσεις στους ευρωπαϊκούς δρόμους, ωστόσο από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού κάνουν θραύση.   

Όταν βρυχούνται 5.000 κυβικά 
Η Mustang GT κάτω από το καπό της κρύβει ένα V8 «κτήνος» 5.000 κ.εκ. με τη θηριώδη ισχύ των 450 ίππων και των 569 Nm ροπής, με τη χαρακτηριστική χροιά σε όλο το φάσμα λειτουργίας του που σου υπενθυμίζει τον macho χαρακτήρα της σε όλα τα επίπεδα και να σου εξάπτει τη φαντασία να την οδηγείς στους ατελείωτους παράκτιους δρόμους της Αμερικής. Το 10άρι αυτόματο κιβώτιο ή το χειροκίνητο 6άρι θα περάσει την κίνηση στους πίσω τροχούς για να ξεκινήσει το παιχνίδι με την υπερστροφή ισχύος… Η προσαρμοζόμενη μαγνητοροϊκή ανάρτηση κάνει δουλειά απέναντι στο βάρος και τον όγκο ενώ το πίσω μπλοκέ διαφορικό είναι εκεί για να σού δώσει πρόσφυση στα στροφιλίκια. 

Αγρίμι που σε πάει παντού 
Αν η Mustang σου δημιουργεί φαντασιώσεις για οδήγηση σε παραλιακούς δρόμους, μια γρήγορη off-road βόλτα με το Ranger Raptor θα στοιχειώσει τα όνειρά σου. Η αγωνιστική ανάρτηση της Fox, με ενσωματωμένους συνδέσμους Watt και σπορ αποσβεστήρες, θα «σιδερώσει» ό,τι έρθει σε επαφή με τους θηριώδεις τροχούς του Raptor. Ζήσαμε αυτό το συναίσθημα στους στενούς πετρώδεις χωματόδρομους του Μαρόκου, όπου μέσα στο Raptor ένιωθες άτρωτος και πως όσο γρήγορα και αν πας δεν θα γίνει το παραμικρό λάθος. Από την άλλη, η τετρακίνηση με κλείδωμα και τα 6 διαφορετικά οδηγικά προφίλ (από άμμο μέχρι αναρρίχηση) θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπο σε κάθε τερέν, ανοίγοντας νέους ορίζοντες στο κομμάτι του fun to drive, ενώ στην άσφαλτο για τα δεδομένα της κατηγορίας, η άνεση που προσφέρει είναι εξαιρετική.

«Καρδιά» του νέου Ford Ranger Raptor είναι ένας νέος Bi-Turbo πετρελαιοκινητήρας 2,0 λτ. που αποδίδει μέγιστη ισχύ 213 ίππων και 500 Nm ροπής, τα οποία μπορεί να ακούγονται λίγα για τον όγκο του, ωστόσο το 10άρι αυτόματο κιβώτιο φροντίζει να διατηρεί την ισχύ διαρκώς στο βέλτιστο σημείο της.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
moto