Στον αυτοκινητόδρομο προσπάθησε να μην φρενάρεις απότομα και να διατηρήσεις τον έλεγχο του οχήματος.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στον αυτοκινητόδρομο προσπάθησε να μην φρενάρεις απότομα και να διατηρήσεις τον έλεγχο του οχήματος.

Και τι κάνω αν οδηγώ με μεγάλη ταχύτητα στην εθνική;

37.149 Επισκέψεις στο άρθρο

Και σε αυτήν την περίπτωση, δηλαδή το να πάθεις λάστιχο ενώ οδηγείς με υψηλή ταχύτητα, βασικό είναι να παραμείνεις ψύχραιμος, γιατί μόνο τότε θα αντιδράσεις σωστά και με ασφάλεια. Ωστόσο, ο τρόπος αντίδρασης εξαρτάται πολύ και από το αν πρόκειται για το μπροστινό ή το πίσω λάστιχο


Στην περίπτωση που το ελαστικό είναι τεχνολογίας runflat, τα πράγματα είναι πολύ ασφαλέστερα και ευκολότερα.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στην περίπτωση που το ελαστικό είναι τεχνολογίας runflat, τα πράγματα είναι πολύ ασφαλέστερα και ευκολότερα.

  1. Αν κλατάρει εντελώς το μπροστινό λάστιχο θα αισθανθείς ότι το αυτοκίνητο φρενάρει απότομα, για αυτό ίσως χρειαστεί είτε να μην φρενάρεις καθόλου, είτε και να μείνεις σταθερός στο γκάζι ώστε να διατηρήσεις τον έλεγχο της πορείας του οχήματος. Το αυτοκίνητο θα τραβήξει από την μεριά του κλαταρισμένου ελαστικού, άρα κράτα γερά το τιμόνι και στρίβε απαλά προς την αντίθετη κατεύθυνση.
  2. Αν κλατάρει το πίσω λάστιχο τα πράγματα θα είναι δυσκολότερα γιατί το πίσω μέρος θα αποσταθεροποιηθεί πολύ, ειδικά αν αφήσεις απότομα το γκάζι ή πατήσεις φρένο. Για αυτό πρέπει να είσαι έτοιμος να διορθώσεις με το τιμόνι την υπερστροφή (δηλαδή το πίσω μέρος θα είναι ανεξέλεγκτο), και σημαντικό να διατηρήσεις την ταχύτητα μέχρι να έχεις τον πλήρη έλεγχο. Το φρενάρισμα πρέπει να γίνει σταδιακά. 
Από εκεί και πέρα, πάλι πρέπει να κάνεις προσεκτικά και με ασφάλεια στην άκρη, ώστε να αντικαταστήσεις τον τροχό. Προσοχή, η ζάντα θα χρειαστεί έλεγχο για το αν είναι καλή και στις δύο περιπτώσεις.
 

Σελίδα 1Πώς φρενάρω αν «κλατάρω» ενώ τρέχω;
Σελίδα 2Και τι κάνω αν οδηγώ με μεγάλη ταχύτητα στην εθνική;
Mercedes
test center