Γιατί η Hyundai φέρνει τη μάχη στα mini SUV;

Γιατί η Hyundai φέρνει τη μάχη στα mini SUV;

54.104 Επισκέψεις στο άρθρο (1/10/2022)

Η Toyota έβαλε τη φυτιλιά με το Aygo X, όμως ενώ πολλές μάρκες φεύγουν από τα μίνι, η Hyundai ετοιμάζεται να βάλει φωτιά στην κατηγορία.

Οι Κορεάτες βάζουν φωτιά στα μίνι-SUV

Τι είναι αυτό που δεν είχαν τα μίνι και οι κατασκευαστές τα εγκαταλείπουν, αλλά έχουν τα μίνι SUV, και μάρκες όπως η Toyota τώρα και η Hyundai αργότερα τα επαναφέρουν;
 
Με πρώτη ματιά η μίνι κατηγορία περνάει κρίση. Η πρώτη τριπλέτα μοντέλων των Peugeot, Citroen και Toyota με τα 108, C1 και Aygo έκανε τον κύκλο της, η δεύτερη τριπλέτα με τα VW Up, Skoda Citigo και Seat Mii εγκαταλείφθηκε, η Ford με το Ka δεν έφερε αντικαταστάτη, ούτε η Opel με το Adam, ενώ και το μέλλον του Renault Twingo είναι αβέβαιο, και γενικά έχουμε μείνει με μια χούφτα μοντέλα.
 
Την ίδια στιγμή η Suzuki μας έφερε το νέο Ignis, και η Toyota το Aygo X, και φαίνεται πως κάτι άλλο γίνεται: Τα δύο νεότερα μοντέλα της κατηγορίας είναι SUV. Το Suzuki πάει καλά στις πωλήσεις, ενώ το Aygo X γίνεται ανάρπαστο.
 
Απ’ αυτό το κομμάτι της (νέας) πίττας δεν μπορούσε να λείψει η Hyundai. Οι κορεάτες έχουν δείξει ήδη ένα πρωτότυπο, το Casper, που είναι εμφανώς ένα μοντέλο που θα μπει στην παραγωγή, και έρχεται σφήνα στην κατηγορία.
 
Τι συμβαίνει; Εντάξει, τα SUV πουλάνε από μόνα τους καλύτερα από οποιοδήποτε συμβατικό με τις ίδιες διαστάσεις. Πουλάνε επίσης λίγο ακριβότερα, βελτιώνοντας τα ποσοστά κέρδους των κατασκευαστών. Όμως τα SUV, τώρα και στη μίνι κατηγορία, έχουν ακόμη έναν άσσο στο μανίκι τους: χωράνε μπαταρίες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Γιατί η επόμενη μάχη είναι αυτή του «φθηνού» ηλεκτρικού. Ή καλύτερα του ηλεκτρικού μοντέλου με τιμή χαμηλότερη από 20.000 ευρώ, ώστε να υπάρχει πρόσβαση στην ηλεκτροκίνηση σε μεγάλο μερίδιο της αγοράς που σήμερα απλά δεν έχει. Πρόσβαση ή λεφτά.
 
Και το νέο μοντέλο της Hyundai θέλει να είναι αν όχι το πρώτο, ανάμεσα στα πρώτα ηλεκτρικά κάτω από το πλαφόν των 20.000 ευρώ. Απέναντί του θα βρεθούν τα μοντέλα της VW, το ID.Life και το «αδελφό» Cupra UrbanRebel που βρίσκονται ήδη σε προπαραγωγή.

Στα ίδια μέτρα ετοιμάζει μοντέλο (ηλεκτρικό) και η Dacia. Που σημαίνει πως στα επόμενα λίγα χρόνια τα μίνι ηλεκτρικά SUV θα είναι το πρώτο σημείο επαφής με την ηλεκτροκίνηση. Σημαίνει όμως πως τα μίνι SUV με συμβατική τεχνολογία θα μείνουν λίγα, ίσως τα δύο σημερινά, συν της Hyundai, οπότε μάλλον όποιος θέλει ένα, καλό είναι να προλάβει τώρα.
 
Μπορεί μήπως η Huyndai να φέρει κι άλλες μάρκες στην κατηγορία; Και τελικά είναι ένα μίνι SUV ο καλύτερος τρόπος να «μπει» κανείς στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

FORD E-TRANSIT
OPEL