Δύο Mazda RX-8 να πραγματοποιούν γύρους στη πίστα του Nürburgring κατέγραψε η κάμερα ενός «κατασκόπου».

Tο μοναδικό σενάριο που φαίνεται να εξηγεί τις δοκιμές αυτές είναι η επιστροφή του περιστροφικού κινητήρα.

Γιατί η Mazda τεστάρει RX-8 στο Ring; (+vid)

4.166 Επισκέψεις στο άρθρο (25/7/2019)

Δύο Mazda RX-8 να πραγματοποιούν γύρους στη πίστα του Nürburgring κατέγραψε η κάμερα ενός «κατασκόπου», εγείροντας το ερώτημα για ποιο λόγο συμβαίνει κάτι τέτοιο αφού το μοντέλο εδώ και περίπου επτά χρόνια έχει σταματήσει να παράγεται;

Ξεκινώντας να πούμε πως το βίντεο είναι καταγεγραμμένο μια ημέρα όπου μόνο αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν πρόσβαση στην πίστα, έτσι επιβεβαιώνεται πως ότι γίνεται είναι στα πλαίσια δοκιμών της εταιρείας και όχι κάποιου ιδιώτη ο οποίος πήρε την απόφαση να τρέξει στην «πράσινη κόλαση». Παράλληλα είναι απίθανο μια άλλη εταιρεία εκτός από τη Mazda να δοκιμάσει τα RX-8 και μάλιστα σε πολύ υψηλά όρια ταχύτητας.
 
Έτσι το μοναδικό σενάριο που φαίνεται να εξηγεί τις δοκιμές αυτές είναι η επιστροφή του περιστροφικού κινητήρα για τον οποίο πολλά έχουν ακουστεί, τίποτα όμως δεν έχει επιβεβαιωθεί πέραν από τις προθέσεις της ιαπωνικής μάρκας να ασχοληθεί μαζί του.
 
Οι πληροφορίες που υπάρχουν για το συγκεκριμένο μοτέρ έχουν αναλυθεί σε δύο πιθανότητες. Η πρώτη θέλει τη Mazda να επαναφέρει τον περιστροφικό κινητήρα ως range-extender για τα ηλεκτρικά της οχήματα, ενώ το δεύτερο σενάριο υποστηρίζει πως ο περιστροφικός κινητήρας θα επιστρέψει ως αυτόνομος αναβιώνοντας τα wankel μοτέρ.
 
Από τη στιγμή που επίσημες πληροφορίες δεν υπάρχουν οι εικασίες μπορεί να είναι δύο ή ακόμα περισσότερες, αλλά όπως και να έχει στην προκειμένη περίπτωση φαίνεται πως, η Mazda έχει βάλει μπρος για την επιστροφή του περιστροφικού κινητήρα.
 
Δείτε στο παρακάτω βίντεο τα RX-8 να διασχίζουν την πίστα του Nürburgring.
 

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Γιατί η Hyundai φέρνει τη μάχη στα mini SUV;
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel