Εξόχως αποδοτικά και εστιασμένα στη δυναμική οδήγηση θα είναι τα νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της Lexus, σύμφωνα με τις πληροφορίες που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας σχετικά με τη νέα πορεία που θα ακολουθήσει η εταιρεία.
Η Lexus ετοιμάζεται να παρουσιάσει έως το 2025 δέκα νέα υβριδικά, Plug-In υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μάλιστα το σύνολο των μοντέλων θα υπαγορεύεται από τη νέα στρατηγική της εταιρείας που εκτός από τη φρέσκια, επιθετική και πιο σύγχρονη σχεδίαση, θα εστιάζει στην απόδοση του κινητήριου συνόλου και στη δυναμική οδήγηση. Αυτό αποκάλυψε σε δηλώσεις του ο Pascal Ruch, αντιπρόεδρος της Toyota Value Chain και της Lexus Europe μιλώντας σε βρετανικά Μέσα ενημέρωσης.
«Η υπογραφή οδήγησης της Lexus είναι κάτι που θα συνεχίσουμε να τονίζουμε γιατί πιστεύουμε ότι η ηλεκτροδότηση και η οδηγική απόλαυση δεν έρχονται σε αντίφαση. Στην πραγματικότητα, είναι το αντίθετο: μπορούν να συμβαδίζουν», είπε αρχικά το υψηλόβαθμό στέλεχος προτού αποκαλύψει πως τα επερχόμενα Lexus θα έχουν και... «άρωμα» από τη Toyota Gazoo Racing, την τεχνογνωσία της οποίας σκοπεύει η Lexus να χρησιμοποιήσει για να τους προσφέρει την ισχυρή απόδοση που υπόσχεται.
Μία πρώτη «γεύση» των λεγομένων του Ruch την έχουμε ήδη πάρει μέσω του LF-Z Electrified Concept, που αποτελεί τον προάγγελο του νέου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Lexus που θα έρθει να προστεθεί δίπλα στο υπάρχον ηλεκτρικό UX 300e. Θυμίζουμε πως σε πρωτότυπη μορφή το ιαπωνικό μοντέλο είχε ισχύ 544 ίππων και 400 Nm ροπής ενώ έκανε το 0-100 χλμ./ώρα σε 3 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία 90 kWh προσέφερε αυτονομία 600 χιλιομέτρων, ενώ ήταν εξοπλισμένο και με το νέο σύστημα τετρακίνησης Direct4.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες το μοντέλο παραγωγής αναμένεται να έχει μικρές διαφοροποιήσεις στην απόδοση σε σχέση με το πρωτότυπο, ενώ αλλαγές θα υπάρξουν τόσο εξωτερικά όσο και στην καμπίνα. Κλείνοντας να θυμίσουμε πως το SUV της Lexus θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της μάρκας που θα βασιστεί την ειδική πλατφόρμα e-TNGA της Toyota.