Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου
Η Fiat θέλει να τελειώσει το άγχος της φόρτισης!
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Fiat θέλει να τελειώσει το άγχος της φόρτισης!

2.114 Επισκέψεις στο άρθρο (14/6/2022)

Τη δυνατότητα να κινηθεί στους αυτοκινητόδρομους με υψηλές ταχύτητες, χωρίς να μειώνεται το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, έχει το ηλεκτρικό Fiat 500, το οποίο δοκιμάζει την επαγωγική φόρτιση!

Mεγάλη Digital Έκθεση Αυτοκινήτου!
Kαίνε τα μισά!
Βρες λύσεις στην ακρίβεια. Με 1 κλίκ >>

Θετικά τα μηνύματα από την ασύρματη φόρτιση

Ελπιδοφόρα είναι τα πρώτα στοιχεία που έρχονται από το πειραματικό πρόγραμμα της Stellantis αναφορικά με τις δυνατότητες της τεχνολογίας επαγωγικής φόρτισης εν κινήσει (Dynamic Wireless Power Trnasfer – DWPT) στις οποίες πρωταγωνίστησε ένα ηλεκτρικό Fiat 500 και η πίστα δοκιμών «Arena del Futuro». Η συγκεκριμένη τεχνολογία θα δίνει τη δυνατότητα ασύρματης φόρτισης των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων ενώ αυτά κινούνται σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Κίνηση σε υψηλές ταχύτητες χωρίς να αδειάσει η μπαταρία

Σύμφωνα με τη μάρκα οι δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στην «Arena del Futuro» απέδειξαν ότι ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, όπως το Fiat 500, μπορεί να κινηθεί στον αυτοκινητόδρομο με τις υψηλές ταχύτητες που περιμένει ο χρήστης χωρίς να χρειάζεται να καταναλώνει την ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στην μπαταρία. Παράλληλα, οι δοκιμές δείχνουν ότι η αποδοτικότητα και η ταχύτητα της μεταφοράς ενέργειας από το οδόστρωμα στο αυτοκίνητο είναι αντίστοιχη με εκείνη της χρήσης ενός τυπικού ταχυφορτιστή. Τέλος οι μετρήσεις που αφορούν στην ένταση του μαγνητικού πεδίου υποδεικνύουν ότι δεν υπάρχει κάποιος κίνδυνος για τον οδηγό και τους επιβάτες από τη λειτουργία του συστήματος.

Μπαίνει στις δοκιμές και η Maserati Grecale Folgore

Μετά το Fiat 500, η επίσης αμιγώς ηλεκτρική Maserati Grecale Folgore θα ενταχθεί στις δοκιμές του συστήματος, με το εντυπωσιακό αυτοκίνητο επίσης να εφοδιάζεται με τον κατάλληλο δέκτη ώστε να ξεκινήσει ένας νέος γύρος δοκιμών και συλλογής στοιχείων.

Ας δούμε τι καίει κάθε τύπος αυτοκινήτου: