ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Ford «πρασινίζει» τα φανάρια σε οχήματα έκτακτης ανάγκης
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Ford «πρασινίζει» τα φανάρια σε οχήματα έκτακτης ανάγκης

1.923 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2022)

Μία πολύ έξυπνη τεχνολογία η οποία σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να φανεί και σωτήρια δοκιμάζει η Ford, η οποία ανάβει «πράσινο» τα φανάρια σε οχήματα έκτακτης ανάγκης προκειμένου να φτάσουν γρήγορα στον προορισμό τους!

autotriti team

Μπορεί να σώσει ζωές!

Σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, οτιδήποτε αναγκάζει τους διασώστες να επιβραδύνουν επηρεάζει το πόσο γρήγορα μπορούν να φτάσουν στον τόπο ενός ατυχήματος και τέτοιες καθυστερήσεις μπορεί να αποδειχθούν μοιραίες. Για να αποφευχθούν τέτοια περιστατικά η Ford δοκίμασε την τεχνολογία συνδεδεμένων φωτεινών σηματοδοτών, που ενεργοποιεί αυτόματα το «πράσινο», διευκολύνοντας τη διέλευση ασθενοφόρων, πυροσβεστικών και αστυνομικών οχημάτων.  
 
Παράλληλα κάτι τέτοιο θα μπορούσε επίσης να συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου ενός ατυχήματος που προκαλείται όταν οχήματα έκτακτης ανάγκης διέρχονται από κόκκινους φωτεινούς σηματοδότες. Μάλιστα υποστηρίζεται πως και η κυκλοφοριακή συμφόρηση θα μπορούσε επίσης να μειωθεί, με τις πληροφορίες συγχρονισμού «κόκκινου-πράσινου» να αποστέλλονται από τους φωτεινούς σηματοδότες στα οχήματα που πλησιάζουν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ford Kuga το όχημα των δοκιμών

Για να δοκιμάσει την τεχνολογία, η Ford χρησιμοποίησε ένα δρόμο με οκτώ διαδοχικούς φωτεινούς σηματοδότες στο Άαχεν της Γερμανίας και δύο τμήματα με τρεις διαδοχικούς φωτεινούς σηματοδότες λίγο έξω από την πόλη. Εξοπλισμένο με ενσωματωμένες μονάδες, για επικοινωνία με την υποδομή, καθώς και με το κατάλληλο hardware, για την απρόσκοπτη λειτουργία του πρωτότυπου λογισμικού μέσα στο όχημα, το όχημα δοκιμών ήταν ένα Ford Kuga Plug-In Hybrid, το οποίο ανέλαβε να εκτελέσει χρέη ασθενοφόρου και επιβατικού οχήματος για τα διαφορετικά σενάρια της δοκιμής.

Πώς λειτουργεί

Για τη δοκιμή μιας κατάστασης απόκρισης σε έκτακτη ανάγκη, το όχημα δοκιμών έδινε σήμα στα φανάρια για αλλαγή σε «πράσινο». Αφού το όχημα περνούσε από τη διασταύρωση, οι φωτεινοί σηματοδότες επανέρχονταν στη στάνταρ λειτουργία τους. Στη δοκιμή σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης, το όχημα δοκιμών λάμβανε πληροφορίες συγχρονισμού για το πότε οι φωτεινοί σηματοδότες άλλαζαν από «κόκκινο» σε «πράσινο» και το αντίστροφο. Στη συνέχεια, η τεχνολογία Adaptive Cruise Control της Ford προσάρμοζε την ταχύτητα του οχήματος ώστε να συναντά, ως επί το πλείστον, διαδοχικά «πράσινα» φανάρια, εξασφαλίζοντας πιο ομαλή ροή της κυκλοφορίας.
 
Όταν ο φωτεινός σηματοδότης ήταν κόκκινος, η ταχύτητα του οχήματος μειωνόταν πολύ πριν από τη διασταύρωση - για παράδειγμα από 50 χλμ./ώρα στα 30 χλμ./ώρα., πετυχαίνοντας με τον τρόπο αυτό τον κατάλληλο συγχρονισμό, ώστε φτάνοντας εκεί το όχημα το φανάρι να αλλάζει σε «πράσινο».
 
Για τα οχήματα που συναντούν κόκκινο φωτεινό σηματοδότη, η τεχνολογία θα μπορούσε να βοηθήσει στην ελαχιστοποίηση του απότομου φρεναρίσματος και του χρόνου που μένουν σταματημένα. Το όχημα έλαβε πληροφορίες από το φωτεινό σηματοδότη πολύ πριν από τη διασταύρωση και επιβράδυνε νωρίτερα, συμβάλλοντας στη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης. 

Συνέχεια του άρθρου >>>
ford
ford
Autotriti.gr