3 φωτογραφίες »

Η Lotus σχεδιάζει να κατασκευάσει μόνο 130 μονάδες της Evija.

H Lotus ανέλυσε την Evija (+vid)

1.562 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2020)

Η Lotus συνεχίζει την εξέλιξη του νέου της ηλεκτρικού hypercar, της Evija και μέσω ενός βίντεο teaser γνωστοποίησε τα οδηγικά modes που θα έχει το μοντέλο όταν θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του, ενώ έδωσε στη δημοσιότητα και πολλές άλλες χρήσιμες πληροφορίες.


Η Lotus Evija έχει χαρακτηριστεί ως ο αντίπαλος του Rimac C_Two, αφού αμφότερα τα μοντέλα είναι αμιγώς ηλεκτρικά και ιδιαιτέρως ισχυρά. Μάλιστα στην περίπτωση της Lotus οι μηχανικοί προχώρησαν στην τελειοποίηση του συστήματος κίνησης με την συνολική ισχύ που πηγάζει από τα τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ (ένα για κάθε τροχό) να κυμαίνεται στα 2.000 άλογα.
 
Πέραν τούτου μέσω ενός βίντεο η βρετανική μάρκα γνωστοποίησε πως το χωρίς ρύπους hypercar θα διαθέτει πέντε οδηγικά προφίλ και το καθένα από αυτά θα αυξάνει σταδιακά την απόδοση του ηλεκτρικούς συστήματος κίνησης. Στην επιλογή Range η ισχύς θα είναι 1.000 ίπποι και 800 Nm ροπής, ενώ ίδια θα είναι η ισχύς και στο προφίλ City, το οποίο ωστόσο θα ενισχύει το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, όντας το καταλληλότερο mode για αστικά περιβάλλοντα. Μάλιστα στα δύο αυτά προφίλ το αυτοκίνητο κινείται μόνο με ισχύ από τον πίσω άξονα.
 
Αμέσως μετά είναι το προφίλ Tour, όπου ανεβάζει την ισχύ στους 1.400 ίππους και τα 1.700 Nm ροπής αντλώντας ισχύ και από τους δύο άξονες, ενώ ακολουθεί η επιλογή Sport που ανεβάζει τα άλογα στα 1.800 άλογα. Τέλος το προφίλ Track είναι για αυτούς που επιθυμούν να λάβουν ολόκληρη την ισχύ της Evija και να κινηθούν με ισχύ ισάξια των 2.000 ίππων και 1.700 Nm ροπής.
 
Από κει και πέρα σε άλλες σημειώσεις η Lotus αναφέρει πως ο σχεδιασμός της Evija εμπνεύστηκε από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του Le Mans αλλά και τα μονοθέσια της F1. Υπόσχεται ότι το 0-100 χλμ./ώρα θα γίνεται σε κάτω από τρία δευτερόλεπτα, ενώ η μπαταρία των 70kWh θα προσφέρει την ικανότητα στο αυτοκίνητο να κινείται για περίπου 400 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Η μπαταρία είναι επίσης η πρώτη του είδους της που είναι συμβατή με φόρτιση 800kW, αν και δεν υπάρχουν διαθέσιμες τέτοιες μονάδες.
 
Η καμπίνα του Lotus Evija είναι προσβάσιμη μέσω ενός ζεύγους διεδρικών θυρών που λειτουργούν με τηλεχειρισμό. Το εσωτερικό μπορεί να φιλοξενήσει δύο επιβάτες, που θα καθίσουν στα ανθρακονημάτινα και καλυμμένα από Alcantara σπορ καθίσματα. Το τιμόνι είναι πολυλειτουργικό, ενώ υπάρχει μόνο μία ψηφιακή οθόνη πίσω από το αυτό, αν και διατίθενται κανονικά τα Apple CarPlay και Android Auto.
 
Η παραγωγή του μοντέλου αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2020 και η Lotus σχεδιάζει να κατασκευάσει μόνο 130 μονάδες της Evija, με κόστος απόκτησης 1.700.000 λίρες ήτοι 1.854.899 ευρώ περίπου.
 

Hyundai
4green