10 φωτογραφίες »

Τι παίζει με το Enyaq, τι θα αλλάξει στην παραγωγή;

14.564 Επισκέψεις στο άρθρο (15/6/2021)

Το μότο των λύσεων «Simply Clever» παραμένει;
«Φυσικά! Η έκφραση αυτή είναι συνώνυμο της Skoda και συνεχίζει την πορεία της. Την ίδια στιγμή, όμως, κοιτάζουμε το μέλλον και αναρωτιώμαστε: τι μπορεί να σημαίνει για μας η εκδοχή «Simply Clever 2.0»; Με άλλα λόγια, είναι εφικτό να μεταδώσουμε την εφευρετικότητά μας στην νέα ψηφιακή πραγματικότητα; Ουσιαστικά δεν θέλουμε να περιοριστούμε μόνο στην ομπρέλα που βρίσκει κανείς στην πόρτα του οδηγού ή την ξύστρα πάγου στο καπάκι του ρεζερβουάρ. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας νέες ψηφιακές υπηρεσίες. Έτσι θα πάρουν ακριβώς ό,τι χρειάζονται και κάποιο έξτρα bonus. Το συγκεκριμένο project δουλεύουμε αυτή την στιγμή και ψάχνουμε να βρούμε τι είναι υλοποιήσιμο και τι ταιριάζει στο προφίλ της μάρκας».
 
Το Skoda Enyaq, και με coupé αμάξωμα, είναι το 1ο μοντέλο της νέας γενιάς Skoda. Τι άλλο σχεδιάζετε να κάνετε;
«Ενόψει εφαρμογής της Πράσινης Συμφωνίας (Green Deal) ένα πράγμα είναι σαφές: η Skoda χρειάζεται τουλάχιστον τέσσερα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Από αυτά, τουλάχιστον ένα θα είναι χαμηλότερης κατηγορίας από το Enyaq iV και ένα ακόμη πιθανώς στο μέγεθος της Octavia. Το συγκεκριμένο πλάνο πρέπει να εφαρμοστεί στο δεύτερο μισό της δεκαετίας. Ταυτόχρονα, είμαστε σε καλή θέση όσον αφορά το υπάρχον χαρτοφυλάκιό μας. Η Octavia είναι καινούργια και διατίθεται σε ευρεία γκάμα κινητήρων, από βενζινοκίνητες εκδόσεις μέχρι και plug-in υβριδικές. Η νέα Skoda Fabia έχει ήδη παρουσιαστεί και θα κυκλοφορήσει μερικούς μήνες αργότερα, ενώ συγχρόνως ετοιμάζουμε μία αναβαθμισμένη έκδοση στο SUV Kodiaq».
 
Ποιες είναι οι προσδοκίες σας για το Enyaq;
«Οι προπαραγγελίες που έχουμε είναι αρκετά περισσότερες από τις αρχικές μας εκτιμήσεις. Αυτή την στιγμή έχουν γίνει πάνω από 20.000 προπαραγγελίες. Δεν πρέπει να ξεχνάμε εδώ ότι οι συγκεκριμένοι πελάτες έχουν παραγγείλει το αυτοκίνητο "τυφλά", χωρίς δηλαδή να έχουν διαμορφώσει live εικόνα για το πώς είναι οπτικά ή ακόμη περισσότερο οδηγικά. Ο αρχικός μας προγραμματισμός ήθελε να κατασκευάζουμε 350 οχήματα ημερησίως στο εργοστάσιο στο Mladá Boleslav, ωστόσο λόγω της ζήτησης θέλουμε να αυξήσουμε την παραγωγή στις 500 μονάδες την ημέρα το συντομότερο δυνατό».
 
Η συζήτηση για τις καθυστερήσεις στους χρόνους παράδοσης συνεχίζεται και η Skoda γνωρίζει καλά το συγκεκριμένο πρόβλημα λόγω της επιτυχίας του Kodiaq. Αν κάποιος παραγγείλει ένα Enyaq, θα το παραλάβει σύντομα;
«Ναι, είμαστε σε θέση να το παραδώσουμε άμεσα. Αυτό ωστόσο εξαρτάται επίσης και από τις ατομικές επιλογές του καθενός και το μέγεθος της εκάστοτε μπαταρίας. Επί του παρόντος υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί. Γίνεται πάντως εξαιρετική δουλειά στο συγκεκριμένο ζήτημα».

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το >>
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook >>

ford
SEAT