VW ID.4: Ηλεκτρικό SUV με «φρενάρες» & χώρους-αυτονομία-κύλιση για... αρχόντους
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

VW ID.4: Ηλεκτρικό SUV με «φρενάρες» & χώρους-αυτονομία-κύλιση για... αρχόντους

28.505 Επισκέψεις στο άρθρο (14/1/2022)

Το 100% ηλεκτρικό VW ID.4 είναι ένα high-tech οικογενειακό SUV, το οποίο σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη ξεχώρισε σε όλους τους νευραλγικούς τομείς που έχουν σημασία για τον υποψήφιο αγοραστή.

Ακολουθώντας την παγκόσμια τάση για SUV και ηλεκτρικά οχήματα, η VW έφερε το ID.4 ως μια ξεχωριστή ηλεκτρική πρόταση στα οικογενειακά crossover/SUV με όπλα τη μεγάλη αυτονομία, την πρακτικότητα και το high-tech χαρακτήρα. Ισχύουν όλα αυτά στην πράξη; Πως είναι στο δρόμο; Φρενάρει καλά; Σε αυτά και ακόμη περισσότερα ερωτήματα θα απαντήσουμε μέσα από τις αναλυτικές μετρήσεις του AutoΤρίτη TEST CENTER. Νούμερα που κάποιος δεν θα βρει αλλού και έχουν απόλυτη σημασία για τον υποψήφιο αγοραστή.

Στις μετρήσεις μας, το ID.4 κατάφερε επιδόσεις GTi με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 8,4 δλ.

Στις μετρήσεις μας, το ID.4 κατάφερε επιδόσεις GTi με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 8,4 δλ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mε φουτουριστική σχεδίαση

Το ID.4 διαθέτει ξεκάθαρες SUV αναλογίες και macho εμφάνιση, η οποία χαρακτηρίζεται από το μεγάλο και έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ, τους κοντούς προβόλους και φυσικά τα 163 χλστ. απόστασης από το έδαφος. Τα στοιχεία που ξεχωρίζουν με την πρώτη ματιά είναι τα λεπτά LED φώτα IQ.Light μπροστά, η ενιαία και χωρίς αεραγωγούς μάσκα, οι τονισμένοι «ώμοι», καθώς επίσης και τα πίσω φώτα που ενώνονται μέσω μιας φάσας που «τρέχει» σε όλο το πλάτος του αμαξώματος. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην αεροδυναμική με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να περιορίζεται στο εντυπωσιακό -για SUV μοντέλο- 0,28.

Το ID.4 δείχνει εξωτικό «φωνάζοντας» πως δεν διαθέτει συμβατικό σύστημα κίνησης: Το μοντέλο της δοκιμής χρησιμοποιεί ένα ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων τοποθετημένο μπροστά από τον πίσω άξονα και μια σεβαστή μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 77 kWh. Ο χρόνος φόρτισης εξαρτάται φυσικά από τον τρόπο. Ο on-board φορτιστής εναλλασσόμενου ρεύματος μπορεί να υποστηρίξει Wallbox μέχρι και 11 kW, κάτι που σημαίνει πλήρη φόρτιση σε λιγότερες από 8 ώρες. Φυσικά υπάρχει και συμβατότητα με ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος έως 120 kW, κάτι που ισοδυναμεί με πλήρωση από το 10% στο 80% σε μόλις 38 λεπτά της ώρας.

Το VW ID.4 με τα 204 άλογα που δοκιμάσαμε (διαθέσιμο επίσης με 149 ή 170 ίππους με μπαταρία 52 kwh, καθώς και 4Χ4 με 299 άλογα και μπαταρία 77 kwh) προσφέρεται στην έκδοση εξοπλισμού Pro. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης και η τιμή ανέρχεται στα 46.100 ευρώ, που με την κρατική επιδότηση μειώνεται στα 40.523 ευρώ (39.523 με απόσυρση).

To VW ID.4 κάνει στην πραγματικότητα πάνω από 460 πραγματικά χλμ. με μία φόρτιση

Ποιοτική, ευρύχωρη και πρακτική η καμπίνα του VW ID.4

Εύχρηστο, ήσυχο και απόλυτα σταθερό στο δρόμο το ID.4

Η γνώμη μας

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
moto