• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το Honda CR-V στην έκδοση με τον 1,6 λτ. iDTEC κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων.

Η ύπαρξη της τετρακίνησης Honda Real Time AWD αυξάνει την πρόσφυση του CR-V τόσο στις στροφές, όσο και σε συνθήκες οδήγησης με μειωμένη πρόσφυση, όπως το χιόνι.

Στα 586 λτ. η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ και άνετοι χώροι για τους επιβάτες.

Η μόνη αλλαγή στο ποιοτικό, ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό έχει να κάνει με τον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου.

Ξεχωρίζει η οθόνη αφής 7 ιντσών του Honda Connect στο κέντρο της κονσόλας.

Με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο το ιαπωνικό SUV σκοράρει σε άνεση και ευκολία οδήγησης σε όλες τις συνθήκες.

Test: Ηonda CR-V

Διαβάστηκε από 14843 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/2/2017

Αυτομάτως πιο ελκυστικό! Στα γνωστά πλεονεκτήματα του Honda CR-V προστέθηκε πλέον και ένα νέο, σοφιστικέ, αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, για κορυφαία ευκολία και άνεση.

 
What`s new
- Aυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων
- 1,6 bi-turbodiesel με 160 άλογα
- Καίει 7,4 λτ./100
- Κοστίζει 37.600 ευρώ

+ Απόδοση κινητήρα-επιδόσεις, χώροι-πρακτικότητα, άνεση, ποιότητα κύλισης, ασφάλεια, πληρότητα εξολισμού
- Tιμή, αργά κατεβάσματα σε κάποιες συνθήκες, χειρισμός trip computer


Η κορυφαία αξιοπιστία, η πρακτικότητα, η απόδοση του 1,6 biturbo i-DTEC πετρελαιοκινητήρα και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση αποτελούν αδιαφιλονίκητα πλεονεκτήματα της 4ης γενιάς του Honda CR-V, που πάντως βαδίζει προς το τέλος της εμπορικής του καριέρας. Ωστόσο το εξελιγμένο 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με το οποίο είναι πλέον διαθέσιμο, δίνει ώθηση στο ιαπωνικό τετρακίνητο crossover για να σκοράρει σε τομείς, όπως η άνεση και η ευκολία οδήγησης σε όλες τις συνθήκες. Το τετρακίνητο Honda CR-V 1.6 i-DTEC με το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο προσφέρεται στην πλούσια εξοπλιστική έκδοση Elegance σε νέα (μειωμένη) τιμή 37.600 ευρώ. Ευκαιρία δεν τη λες, αλλά το πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας είναι κάτι παραπάνω από πλήρες.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ