• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δύο μεγάλα οικογενειακά SUV στις βενζινοκίνητες εκδόσεις τους κοντά στα 33.000 ευρώ.

Και με τα δύο μοντέλα θα πας εύκολα και γρήγορα στο πατημένο χώμα. Το Peugeot 5008 έχει επιπλέον ελαστικά Mud & Snow και σύστημα Active Grip.

Μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ και 7θέσια διάταξη προσφέρει το γαλλικό μοντέλο.

Στιβαρό και με κορυφαία υλικά το εσωτερικό του Honda CR-V. Το σύστημα πολυμέσων έχει βελτιωθεί, ακόμα όμως δεν το «παίζεις» στα δάκτυλα.

Μοντέρνο και πολύ ποιοτικό είναι το εσωτερικό του 5008. Μας αρέσουν οι διακόπτες σαν πλήκτρα στην κεντρική κονσόλα, το τιμόνι εδώ το βρίσκουμε λίγο μικρό.

O 1,5 turbo των 173 ίππων δίνει στο ιαπωνικό SUV προβάδισμα σε ρεπρίζ και επιταχύνσεις.

Ο κινητήρας του 5008 είναι μικρός, μόλις 130 άλογα αποδίδει. Όμως, είναι οικονομικός και μάλιστα ικανός σε καθημερινούς ρυθμούς οδήγησης.

Tο Honda CR-V στην έκδοση 1,5 2WD Comfort των 173 ίππων κοστίζει 33.650 ευρώ.

Tο Peugeot 5008 1,2 PureTech 130 στην έκδοση Active Grip (είναι η 2η στον κατάλογο) κοστίζει 33.700 ευρώ.

Honda CR-V vs Peugeot 5008

Διαβάστηκε από 51259 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/10/2019
 

Το μέγεθος μετράει. Παρακάτω συγκρίνουμε στα γρήγορα δύο μεγάλα οικογενειακά SUV στις βενζινοκίνητες εκδόσεις τους. Τι το διαφορετικό προσφέρει το καθένα;

Honda CR-V και Peugeot 5008 απευθύνονται σε οδηγούς που αναζητούν ένα υπερυψωμένο SUV με premium στοιχεία που κάνει αισθητή την παρουσία του στο δρόμο, ενώ ταυτόχρονα έχει μεγάλους εσωτερικούς χώρους για τους επιβάτες και υψηλή ποιότητα κύλισης στο δρόμο.

Στα 33.000 ευρώ
Για τη σύντομη αυτή σύγκριση επιλέξαμε, μάλιστα, τις αρχικές βενζινοκίνητες εκδόσεις τους κοντά στα 33.000 ευρώ. Αναλυτικότερα, το Honda CR-V στην έκδοση 1,5 2WD Comfort των 173 ίππων κοστίζει 33.650 ευρώ, ενώ το Peugeot 5008 1,2 PureTech 130 στην έκδοση Active Grip (είναι η 2η στον κατάλογο) κοστίζει 33.700 ευρώ. Τα δύο μοντέλα έχουν όπως βλέπετε μια «απόσταση» αναφορικά με την ιπποδύναμη, αλλά και ξεχωριστά στοιχεία το καθένα ώστε να προσεγγίσουν το κοινό. Αναφορικά, τέλος, με τον εξοπλισμό και τα δύο είναι πλούσια και οι διαφορές «αλληλοϊσορροπούν» στα σημεία…

Μακρύ το 5008, επιβλητικά και τα δύο
Οι διαστάσεις των δύο μοντέλων διαφέρουν σε χιλιοστά άρα η όποια οπτική διαφοροποίηση σε όγκο οφείλεται στη σχεδίαση. Και τα δύο είναι όμορφα, επιβλητικά και κάνουν αισθητή την παρουσίαση τους, όμως αναλυτικά θεωρούμε πως το 5008 κερδίζει με το εκλεπτυσμένο μπροστινό μέρος και το CR-V με το αρμονικό πίσω, μιας και το 5008 δείχνει -ειδικά από το πλάι- μακρύ και «τεντωμένο».

Κορυφαία ποιότητα στο εσωτερικό
Η καμπίνα και των δύο μοντέλων είναι φτιαγμένη από κορυφαία υλικά στα οποία δύσκολα θα βρεις ατέλειες στη συναρμογή. Ωστόσο, το προβάδισμα εδώ θα το δώσουμε στο 5008. Ο λόγος; Η σχεδίασή του βγάζει πιο έντονο το premium στοιχείο, ενώ είναι και πιο εργονομικό. Το μόνο που δεν μας κερδίζει 100% είναι το μικρό σε διάμετρο τιμόνι, γιατί εδώ δεν συνάδει με το συνολικό όγκο της καμπίνας.

Στάνταρ 7θέσιο το 5008
Περνώντας στους χώρους, και τα δύο μοντέλα προσφέρουν άφθονο χώρο σε επιβάτες και αποσκευές. Το CR-V έχει ελάχιστα μεγαλύτερο φάρδος και ύψος πίσω, όμως το 5008, έχει περισσότερο αέρα για τα γόνατα, έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ και έρχεται με στάνταρ 7θέσια διάταξη.

Επιδόσεις VS Οικονομία
Μόνο και μόνο «διαβάζοντας» τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κάθε κινητήρα, είναι αναμενόμενη η έκβαση της σύγκρισης αυτής. Το ιαπωνικό SUV κερδίζει εύκολα σε επιδόσεις λόγω των 43 επιπλέον ίππων του, όμως από την άλλη, το γαλλικό είναι πιο οικονομικό σε κατανάλωση, την ώρα που οι μετρήσεις και η δοκιμή μας έδειξε πως δεν «σέρνεται» σε καθημερινούς ρυθμούς κίνησης.

Με κορυφαία ποιότητα κύλισης
Και τα δύο μοντέλα είναι δικίνητα, όμως η αυξημένη απόσταση από το δρόμο τους επιτρέπει να κινηθούν λίγο εκτός. Μάλιστα, το Peugeot 5008 στην έκδοση Active Grip έρχεται με ελαστικά Mud & Snow (225/55 R18) και σύστημα που βελτιστοποιεί την πρόσφυση σε 5 διαφορετικά οδοστρώματα, συνοδεύεται από σύστημα υποβοήθησης κατάβασης, και άρα του δίνει ένα μικρό προβάδισμα. Από εκεί και πέρα, αμφότερα έχουν κορυφαία ποιότητα κύλισης, απορροφούν τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ εφόσον ο οδηγός το επιλέξει μπορούν να κινηθούν και σβέλτα παρά τις όποιες κλίσεις (μικρότερες στο γαλλικό μοντέλο).

Η άποψή μας
Τα Peugeot 5008 και Honda CR-V αποτελούν δύο δελεαστικές προτάσεις στα μεσαία SUV. Το πρώτο προτάσσει τους μεγάλους χώρους και τον οικονομικό κινητήρα του, το δεύτερο τις επιδόσεις και την προσανατολισμένη στην άνεση οδική συμπεριφορά.

4 σημάδια που «φωνάζουν» αλλαγή ελαστικών

Προαιρετικές μα value for money

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

«Καπνίζει» το diesel σου; (vid)

Η κίνηση στους δρόμους

8 ρομαντικοί προορισμοί για υπέροχο φθινοπωρινό 3ήμερο !

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

Νέα BMW M3 προ των πυλών

VW ID.3 VS Hyundai Kona electric

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross

To νέο Audi RS3;

Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

Η πρώτη εικόνα του νέου Honda Jazz

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »