Το εσωτερικό ικανοποιεί και με το παραπάνω με την ποιότητα των υλικών και τη συναρμογή. Η εργονομία είναι καλή, ενώ στα θετικά ανήκει η χρήση της οθόνης αφής στην κεντρική κονσόλα.

Στον πίνακα οργάνων μπορείς να επιλέξεις να παρακολουθείς είτε την ροή της ενεργείας, είτε την τετρακίνηση.

Η οθόνη στον πίνακα οργάνων ενημερώνει μεταξύ άλλων και για την μεταφορά της κίνησης ανα άξονα και άρα την λειτουργία της 4κίνησης.

Η οθόνη στον πίνακα οργάνων ενημερώνει μεταξύ άλλων και για την μεταφορά της κίνησης ανα άξονα και άρα την λειτουργία της 4κίνησης.

Λίγα λόγια για το Tucson

122.123 Επισκέψεις στο άρθρο (11/1/2020)

Η έκδοση που δοκιμάζουμε εδώ είναι η κορυφαία της γκάμας του μοντέλου αφού συνδυάζεται τόσο με το αυτόματο κιβώτιο DCT-7 (όχι αστραπιαίο στο kick-down, όμως γρήγορο και ομαλό), όσο και με την τετρακίνηση HTRAC (αυτόματη, με δυνατότητα κλειδώματος και μεταφορά έως 50% της ροπής στο πίσω άξονα. Πίσω από το τιμόνι εκτιμάς τα επίπεδα της πληροφόρησης, την προσφερόμενη άνεση από την ανάρτηση και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου αφού οι πίσω μικροί σε ηλικία και απαιτητικοί επιβάτες δεν μας παραπονέθηκαν ακόμα και μετά από ένα μακρινό ταξίδι. Η τετρακίνηση από τη μεριά της δουλεύει γρήγορα, ενώ τέλος στα θετική συνολική αίσθηση πόντους προσθέτει η ποιότητα κατασκευής και υλικών στο εσωτερικό.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda