• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στην έκθεση της Φρανκφούρτης θα κάνει ντεμπούτο και η νέα κορυφαία έκδοση του 2ης γενιάς Opel Insignia, η οποία διαθέτει το καινούργιο 2λιτρο biturbo diesel σύνολο των 210 ίππων.

Χάρη στη διαδοχική υπερτροφοδότηση δύο σταδίων, η ροπή ανέρχεται σε 480 Nm, διαθέσιμα μόλις από τις 1.500 σ.α.λ. Ο 4κύλινδρος κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο, αλλά και με σύστημα 4κίνησης.

Το κορυφαίο πετρελαιοκίνητο Insignia κάνει το 0-100 σε 7,9 δλ., ενώ έχει τελική ταχύτητα 233 χλμ./ώρα. Η Opel ανακοινώνει κατανάλωση 7,5-8,0 λτ./100 χλμ., σύμφωνα με την πιο ρεαλιστική διαδικασία WLTP.

Ο νέος κινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε όλες τις εκδόσεις (Insignia Grand Sport, Insignia Sports Tourer και Insignia Country Tourer), με την παραγωγή να ξεκινά αμέσως μετά από την έκθεση της Φρανκφούρτης.

Insignia diesel 210 ίππων

Διαβάστηκε από 2585 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/9/2017
 

Ο νέος 2λιτρος biturbo κινητήρας πετρελαίου της Opel έχει ισχύ 210 ίππων και κάνει ντεμπούτο σε λίγες ημέρες στη δεύτερη γενιά του Insignia. Δείτε τα χαρακτηριστικά του μοντέλου που πληροί ήδη τις προδιαγραφές Euro 6.2…

Στην έκθεση της Φρανκφούρτης θα κάνει ντεμπούτο και η νέα κορυφαία έκδοση του 2ης γενιάς Opel Insignia, η οποία διαθέτει το καινούργιο 2λιτρο biturbo diesel σύνολο, το οποίο θα περάσει κάποια στιγμή του χρόνου και στο Insignia GSI.
 
Το δίλιτρο diesel μοτέρ έχει ισχύ 210 ίππων στις 4.000 σ.α.λ., ενώ χάρη στη διαδοχική υπερτροφοδότηση δύο σταδίων, η ροπή ανέρχεται σε 480 Nm, διαθέσιμα μόλις από τις 1.500 σ.α.λ. Ο 4κύλινδρος κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο, αλλά και με σύστημα 4κίνησης.
   
Το κορυφαίο πετρελαιοκίνητο Insignia κάνει το 0-100 σε 7,9 δλ., ενώ έχει τελική ταχύτητα 233 χλμ./ώρα. Η Opel ανακοινώνει κατανάλωση με την πιο ρεαλιστική διαδικασία WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure) και όχι με τον γνωστό NEDC κύκλο. Σύμφωνα με αυτήν, το νέο μοντέλο χρειάζεται 7,5-8,0 λτ. πετρελαίου ανά 100 χλμ. μικτής διαδρομής.
 
Το νέας γενιάς πρόσθετο AdBlue βοηθά το νέο Insignia 2.0 BiTurbo να πληροί ήδη τις προδιαγραφές Euro 6.2, οι οποίες θα γίνουν υποχρεωτικές από το φθινόπωρο του 2018. Ο νέος κινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε όλες τις εκδόσεις (Insignia Grand Sport, Insignia Sports Tourer και Insignia Country Tourer), με την παραγωγή να ξεκινά αμέσως μετά από την έκθεση της Φρανκφούρτης.

Βάλε υγραέριο χωρίς... λεφτά!

Γιατί κολλάει η δαγκάνα;

Πόσο «κρατάνε» τα αμορτισέρ;

Πρώτο επίσημο teaser του νέου Nissan Juke

Η κίνηση στους δρόμους

Tα πιο γρήγορα μικρομεσαία στα 19.000 ευρώ

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Αποκλειστικό: Νέο VW Tiguan

Video: Η νέα S-Class δοκιμάζεται στο Ring

Περισσότερες και πιο ευκολοδήγητες οι νέες Ferrari

Διαγωνισμός για 1.000 νέα αστικά λεωφορεία

Σε ποιά μάρκα συγχωρείς τα πάντα;

Γιατί το τρέχον Captur αξίζει προσοχής;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »